Vandaag mij voor het eerst aangemeld bij dit forum Erg leuk om zo alles te kunnen delen. Op dit moment ben ik zwanger van ons 4de kindje Ik ben iets meer dan 8 weken zwanger en heb vandaag mijn intake bij de vk. Toch wel weer spannend allemaal Op dit moment heb ik 3 dochters 1 van 8 jaar, 1 van 6 jaar en 1 van 5 jaar. Ik ben alleen al bij 4 weken elke dag misselijk Ik weet gewoon niet meer wat ik er aan moet doen. En s'nachts heel slecht slapen. Zeker elk uur wakker om naar de wc te moeten en heel veel dromen ... Niet echt bevorderlijk voor je humeur. Bij mijn vorige 3 zwangerschappen nooit ergens last van gehad.
Allereerst dikke proficiat! Ja als je zo ziek bent kan ik geloven dat je humeur wat minder is...! Mss is het een teken dat je deze keer een zoontje zal krijgen?? Succes verder
Gefeliciteerd! Leuk om mama te zij van straks 4 kinderen Wat betreft de misselijkheid er zijn tabletten hiervoor die je bij je huisarts kunt aanvragen. Bij sommigen werkt het bij andere niet. Ik was misselijk tot week 21 (extreem misselijk) en ik moest het echt uitzitten. Normaal zou het weg moeten zakken rond de 14 a 16 weken. Succes meid.
Gefeliciteerd!!!!! Hoop dat je snel minder misselijk zult zijn en volop kunt genieten van jullie vierde wondertje in je buik