Haai dames ! Hier een clubje voor als je uitgerekend bent eind oktober begin november , ik ben zelf 3 november uitgerekend vandaar de naam Ik ben zelf nu precies 21 weken zwanger van een jongetje en het is mijn eerste kindje, ik ben 20 ( 21 als baby komt ) en woon in Den Haag. Hoe gaat het met jullie voelen jullie je ? Stel jezelf even voor zou leuk zijn
Gefeliciteerd! Ook ik ben 3 november uitgerekend. Ik zit bij het clubje van november. In het forum zwangerschaps clubs. We hebben ook een besloten facebook groep. Kijk maar even in de november topic
Als je naar zwangerschaps clubs gaat of naar bevallingslijst zie je veel clubjes voor oktober en november. Zelf klets ik mee bij oktober, ik ben 22.2 weken zwanger van mijn vierde kindje, ik ben 26
Zullen we een 3 november clubje beginnen? Ook ik ben op 3 november uitgerekend. Ik ben 33 en zwanger van de tweede.
Ik ben uitgerekend op 2 november �� Zwanger van een verrassinkje �� Ik ben 31 en het is mijn 2de kindje...
15 november uitgerekend van onze twins, ze gaan er vanuit dat ze eind oktober begin november wel heerlijk in onze armen liggen 😍 Mijn eerste 2 kindjes (jongetjes❤️ ml 3e en 4e kindje 😄