Hoiii dames!! Er zijn al zoveel clubjes waar het ontzettend druk is dat je het amper kunt bijhouden, dat ik het tijd vond worden voor een nieuw clubje. Wie heeft er net als ik deze week positief getest en is ook eind juni uitgerekend?? Ik heb vanochtend positief getest, 2 dagen na mijn NOD. Zou het leuk vinden om met jullie te babbelen over hoe jullie je zwangerschap ervaren Zie hieronder nog even mijn test waar ik ontzettend trots op ben
Jup! Hiero!! Ik heb afgelopen zaterdag positief getest! Ik loop een paar daagjes voor op je zie ik! Hoe is het met jou? Al last van misselijkheid, veel plassen etc?
Hoiii!! Wat leuk dat je reageert en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Sorry voor de late reactie, maar ik kom uit de slaapdienst op het werk en moest daarna nog even een paar uurtjes slaap inhalen dus zie nu je reactie pas. Bij mij beginnen de kwaaltjes langzamerhand. Heb erg veel last van hoofdpijn en een licht misselijk gevoel de hele dag door. Had je trouwens door dat je zwanger was? Ik totaal niet! Was er afgelopen vrijdag nog van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Had zelfs al van die Aleve Feminax tabletten gekocht en nieuwe tampons, haha! Maar gelukkig bleef de ongesteldheid uit. Is dit voor jullie jullie 1e kindje? Voor ons wel dus vind het superspannend allemaal
Hoi hoi, geeft niet hoor! Ik werk ook gewoon full time dus heb ook niet altijd tijd om te reageren! Jij ook natuurlijk van harte gefeliciteerd! Hier begint de eerste misselijkheid ook door te komen! Daarnaast moet ik enorm vaak plassen! Echt niet normaal! Als ik het daarna te lang op hou heb ik ook een hele tijd wat buikpijn. Je kunt heel goed merken dat er van alles gaande is in mijn buik! Voel echt van alles! Verder gaat het goed. Ik had ook totaal niet door dat het zo ver was. Ik had vorige week in de aanbieding ook nog 4 dozen inlegkruisjes gekocht haha! Bij ons is het ook het eerste kindje! Heel spannend allemaal! Maar wel erg leuk!
Hee dames, Heeeeel voorzichtig meld ik me aan...vanochtend een licht posi test, zaterdag NOD dus dan test ik weer en weet ik met zekerheid of ik me echt kan aanmelden. Het zou ons 2e kindje zijn! hebben een mooie lieve dame van 3 jaar en dit is alweer ronde 11 voor ons dus hoop echt dat het raak is nu.... ik hou jullie op de hoogte want zou het geweldig vinden om me hier bij jullie aan te melden en gezellig te kletsen over zwanger zijn! Lieve Groetjes Meissie
Ooow meissie, wat spannend!!!! Ga heel hard voor je duimen hoor Maar al wel een goed teken dat je een vaag streepje hebt gezien. Hopelijk wordt ie nog duidelijker! @Pluus, leuk joh, dat jullie ook voor jullie eerste kindje gaan. Zijn er in jouw familie/ vriendenkring al meer mensen bezig met zwanger zijn? Ik heb 3 vriendinnen die nu zwanger zijn of al zijn bevallen, dus wordt er mee dood gegooit de laatste tijd, haha. Was altijd stiekem een klein beetje jaloers omdat het bij ons even duurde, maar dat is nu helemaal verdwenen
Mijn zussen hebben al kindjes, 2 vriendinnen ook. Daarnaast heb ik een vermoeden dat een andere vriendin ook aan het proberen is. Iedereen verwacht trouwens dat we aan het proberen zwanger te worden. Krijg bijna dagelijks reacties! Hahaha er is alleen nog niemand die het weet dus wel lastig!
hey ook ik meld me graag aan! ik had vandaag zelf ook een topic aangemaakt, niet gezien dat deze er al was
Welkom Isis!! Wanneer heb je positief getest? En heb je daar nog een foto van? Vind het namelijk zo leuk om testen te kijken, haha!
1e positest was afgelopen maandag, 9dpo met een midstream test van sensitest..en afgelopen dagen met kv2v5 getest. Laatste foto is van vanochtend
Ha Isis, we zijn allebei nog in juni uitgerekend jij 30 en ik 1 Weer dezelfde maand, nu hopen dat ze goed plakken en groeien.
Haha dat zijn ook 2 uitersten ik hoop voor ons beide dat ze inderdaad goed blijven plakken en groeien!
goedemorgen, stiekum vanochtend al weer getest en de streep wordt al duidelijker JIPPIE! krijg nu echt een goed gevoel erbij! van weekend ff een digi proberen en als er staat zwanger dan geloof ik het echt hahaha hadden jullie dat ook?! liefs
Gefeliciteerd meissie! Die digi zijn wel fijn, maar zo duur.. Dus ik geloof de streepjes wel.. Eigenlijk geloof ik alleen nog een echo echt... Maandag bellen voor een afspraak bij de gyn!
Jij ook gefeliciteerd Isis en de andere dames ook! mijn test is precies zoals jouw laatste test!! leuk!!! ik heb ze nog nooit zo duidelijk gehad!! kom vanaaf weer ff langs! fijne dag vandaag dames!!
Hallo dames, Ook ik wil me graag aanmelden!! Heb afgelopen zondag voor het eerst posi getest, voor de zekerheid maandag en woensdag ook (omdat ik het niet kon geloven hihi). Afspraak gemaakt bij verloskundige en 08 nov. intake! Vind het zoooo spannend!!
Yep! Ik mag me hier ook aanmelden! Ik heb afgelopen dinsdag positief getest! Maar heb hiervoor 3 miskramen gehad, dus vind het wel weer erg spannend! Mocht het allemaal goed gaan dan kan het zelfs op mn verjaardag geboren worden! haha, dat zou een leuk cadeautje zijn!!!!!
@Hamstertje, wat fijn dat je weer zwanger bent. Heftig hoor, dat je 3 miskramen hebt gehad. Hoop echt voor je dat deze keer alles goed gaat. Ik ben in principe de 26ste uitgerekend maar ook bij mij kan het zo zijn dat het komt op mijn verjaardag Zou ik trouwens ook helemaal niet erg vinden, haha! Ik heb vandaag ook weer een keertje getest en mijn teststreep is nu even donker als de controlestreep. Dat geeft me wel een fijn gevoel Ook namens mij voor alle zwangeren: GEFELCITEERD!!!!