is het om te schamen of juist niet? Af en toe viond ik het toch genant..Een geboren in 2000, 2002, 2003, 2005 en nu uitgerekend in februari 2009. Het gaat enorm goed, maar na deze gaan we toch maar voor essure...
Hihihi, toch maar gefeliciteerd! Van de andere kant, voor de kids is het juist leuk dat ze ongeveer dezelfde leeftijd hebben!
Wat is er mis mee, ik vind het echt leuk en alllemaal achtermekaar enig vind ik dat! Geniet ervan, en gefeliciteerd.....
Je hoeft je toch niet te schamen? Geweldig toch een 5e kindje (als het financieel etc kan natuurlijk)? Of zijn jullie er niet blij mee? Gefeliciteerd en geniet ervan!
Schamen? Waarom? Als jij goed voor al je kinderen zorgt hoef jij je nergens voor te schamen hoor! Van harte gefeliciteerd! Hier kost het ontzettend veel moeiste om zwanger te worden dusse...geniet jij maar hoor! Tis zo'n wonder dat het allemaal "zomaar" kan!
mooi hoor meid! ik zelf hoop voor mijn 30ste klaar te zijn.(ben 23) maar laten we hopen dat er in ieder geval 1 wondertje mag komen. want het is niet iedereen gegeven. meid geniet er van.
Gefeliciteerd ! Ach als jullie je er goed bij voelen is het toch goed. Jullie keuze en wat anderen daar van vinden moet je je niet te veel van aantrekken.
Van harte gefeliciteerd! En waarom schamen? Zoals al eerder is gezegt, zolang jullie je er goed bij voelen, er plezier aan en van beleven is het toch alleen maar mooi? Lijkt me heelijk om zo jong (zo) veel kids te hebben.... Denk je eens in, als je een jaartje of 10 verder bent... Alle leuke dingen die je met al je kids kunt doen, en papa en mama die ook nog steeds jong zijn! Dat wordt een feessie!
Jullie kleine zal een fijn en warm welkom krijgen. Veel succes bij de bevalling en een fijne tijd samen toegewenst! erwtje