Ik had gisteravond last van krampen in men buik, dus was ik maar naar het ziekenhuis gegaan. Ze hadden eerst bloed genomen van mij en werd later geholpen. Toen ik eenmaal geholpen werd dachten ze eerst dat ik last had van men appendix. En wouden ze een catscan doen. Ze vroegen aan mij wanneer ik men laatste menstruatie had en ik was vorige maand 2 weken te laat. Opeens werd ik ongesteld en dat voor bijna 3 weken dus ik zei dat tegen de dokter. Hij begon nou te twijfelen en deed een andere onderzoek. Hij kwam terug en zei...ja, je bent zwanger. Heb een ultrasound gemaakt en blijkt dat ik 2 weken zwanger was., maar er was een andere probleem nu. Het eitje zit vast in men eileider en ze zeggen dat als het daar vast blijf zitten kan men eileider scheuren en kan ik daaraan doodgaan. De dokter zei hij had wel goeie hoop voor mij dus weet ik nou niet of ik blij of verdrietig moet zijn...Aan de ene kant ben ik wel meer blij dan verdrietig..
Kan je de zwangerschap nog behouden dan, of is het de bedoeling dat een einde aan de zwangerschap wordt gemaakt voor jouw gezondheid? Sterkte in elk geval.
Ach jeetje wat een naar nieuws ik hoop dat het allemaal toch nog goed komt en dat je de zwangerschap kan voldragen. Sterkte. Liefs wolly
Ja met 6 weken wel.. maar dan ben je geen 2 weken in verwachting. met 4 weken zou je officieel 2 weken zwanger zijn.
Ze zeiden dat ik ong. 2 weken en een paar dagen zwanger was. En hij zei dat ik me niet druk hoeft te maken en dat alles wel goed komt. Ik moet volgende week donderdag terug naar de verloskundige om te kijken of alles toch wel goed is gekomen. Dus tot die tijd ff stressen en dan laat ik jullie wel weten...
Ik vindt het een beetje een vreemd verhaal. Of ligt dat aan mij. Ik begrijp het eigelijk niet. Je bent 2 weken zwanger zeg je, dat kunnen ze toch niet zien bij de verloskundige?
misschien rekenen ze dan anders? je zit nu misschien 2 weken na je eisprong? hier is dat 4 weken zwanger, maar dan zie je dus niks in je baarmoeder. Maar als ze iets in je eileider hebben gezien is het geen goed nieuws ben ik bang.. dan is het buitenbaarmoederlijk? lijk me stug dat een arts zegt dat alles goed komt.. Als het in je eileider zit komt het niet meer in je baarmoeder..
Ik weet het niet...lol...heb geen verstand van al deze dingen. Ze konden het zien met een camera. Iig nog een paar dagen en dan weten we het eindelijk wat er wel/niet is..
raar verhaal idd als het vruchtje in de eileider zit kunnen ze hem niet verplaatsen hoor. Dan is het helaas einde verhaal....
aha met een camera bekeken Maar idd het lijkt me meer op een bbz...... En dat kan toch niet goed komen...? Nou ja goed hou ons op de hoogte we zijn allemaal erg benieuwd hoe dit af zal lopen! Sterkte meid
I guess...dat ze het hier toch anders doen..Ik weet dat het een raar verhaal is, maar het is toch echt zo. Zelfs de verloskundige zegt dat alles goed komt, anders moest ik gelijk naar de verloskundige gaan en dan was het idd einde verhaal. Ik voel me nog steeds goed en denk wel dat alles goed komt!
En idd...het was geen bbz. Ik was naar de ob geweest en eerst zeiden ze dat ik een miskraam had, omdat ik nog bloedde. Dus hadden ze nog een bloedtest gedaan en ze wisten niet wat het was. Hun bloedtest doen en ik moest tot de volgende ochtend wachten op hun telefoontje. Ik de hele avond niet slapen, omdat ik natuurlijk niet wou dat ik een miskraam had. Hun zouden me 's ochtendsvroeg bellen en ze belden me rond 10.00 in de morgen. Hun vonden het raar omdat men hcg (denk dat het zo heet lol) is met 100 omhoog gestegen dus dat betekent dat ik nog zwanger ben. Nou zei ze dat ik volgende week woensdag terug moest komen en als het dan bij 1000 is dan gaan ze een ultrasound doen..dus dat wordt dan weer afwachten voor mij...