Wow ik ben weer zwanger! 24 januari 2009 ben ik bevallen van Jasmijn*. Helaas mocht ze niet bij ons blijven en dragen we haar nu voor altijd in ons hart! Na de bevalling wouden we meteen weer zwanger worden. Tja..hoe heftig ook de wens voor een kindje dat wel bij ons kan blijven is er alleen maar groter door geworden. Ik ben toch een onzichtbare moeder nu. Nu is het eindelijk in de 12 ronde weer raak! Kan het nog niet helemaal geloven maar de test geeft toch echt 2 strepen weer! 19 September 2010 is de uitgerekende datum. De datum waarop ik in 2008 de eerste positieve test had van Jasmijn*!! Ik vind het zoooo bijzonder! Alsof ze ons hiermee iets wil zeggen. Fijn dat ik het even van me af kan schrijven hier! Liefs Alien
Lieve Alien, je schreef bij de juni mama's mee en wat schrokken we toen van het bericht, dat Jasmijn niet bij jullie mocht blijven. Ik hoop dat jullie over 36 weken een mooi, lief maar vooral gezond kindje vast mogen houden! GEFELICITEERD!!! Geniet er van, elke dag een beetje meer! Groetjes
Wat erg dat jullie Jasmijn hebben moeten laten gaan..Maar wel heeeeel erg bijzonder idd van de situatie zoals je hierboven beschreef Gefeliciteerd meid!