hallo heb al op verschillende onderwerpen deze vraag gesteld hopelijk krijg i een duidellijk antwoord woensdag teste ik negatief gisteren positeif licht dun streepie op kruidvat test vandaag ( niet met ochtendurine enhad koffie op) negatief!! hoe kan dat nou hcg zou tog vermeerdere ben al vanaf zondag aant kotsen en zeurende buikpijn ook maandag zou me nod zijn wie o wie weet raad liefss
Leyshena je plaatst overel een vraag bij een topic van andermans mensen.... Je kan beter je vraag zetten bij ovulatie en zwangerschapstesten..... TS van harte gefeliciteerd!
sorry maar mag dat niet dan? tis toch een gewoon onderwerp van iemand die een topic wilde openen? ik begrijp er niks van en niemand die er iets over zei
halo woensdag teste ik negatief met kruidvat test ben vanaf zondag al ziek overgeven misselijk etc etc vrijdag (gster) teste ik dun lijntje! vandaag weer getest (niet met ochtendurine en na een kop koffie) test negatief heeft iemand hier ervaring mee?? liefs mara
Nee dat kan wel alleen dit zijn topics met mensen die zwanger zijn en waar wij ze kunnen feliciteren dus een beetje ongepast. Ik bedoel het niet negatief.