Wow, onvoorstelbaar, om zo veel kindereren te hebben. Ben zelf ook maar enig kind, daar zal het wel aan liggen Ik was na de eerste zo bang dat het bij een tweede zwangerschap een tweeling kon zijn dat ik er maar even niet aan begon. Nou, en toen toch nog een keer bedacht en dan bij mijn vorige zwangerschap het moment bij de eerste echo toen de gyn ineens zei: het is dubbel feest! Dat was even slikken, maar gek genoeg wen je toch heel snel aan het idee en lijkt het ineens best gezellig. Helaas mocht dat toch niet zo zijn, maar na de MA leek mijn gezin - tot dan helemaal perfect- ineens veel te Klein. Maar ja, 4 of 5 of zelfs meer, dat zou ik toch niet kunnen. Dus: Petje af, dames!! Hoe doen jullie dat dan met werken? Ik werk 90% en mijn vriend ook! maar dat kun je dan denk ik wel vergeten? Alleen de kosten voor kinderopvang, dus ik neem aan dat hebben jullie dan ook niet maar ben je thuis?
Gefeliciteerd!!! Het blijft een wonder, en niet vanzelfsprekend. Vandaag echo gehad vanwege bloedverlies. Hartje klopt gelukkig nog, maar heb wel een bloeding in mijn baarmoeder. Nu rustig aan doen en afwachten. spannend....
Ja, ik werk wel, drie dagen. Mijn man werkt 4 dagen. 2 dagen oppas, dat is wel te doen. Ik heb ook een tijdje thuis gezeten, maar merkte dat dat toch niet iets voor mij is. Ik vind de combinatie wel fijn.
ik werk niet, maar verveel me ook niet. man is 's morgens wel tot 10 uur thuis. maar 's avonds pas om ongeveer 8 uur.
Ah...ook allemaal van hetzelfde geslacht....weet je het geslacht van het aankomende spruitje al? Of is dat een verrassing?
Nou, dat geloof ik graag dat je je niet verveelt, zeg Met 6 kinderen en een 7e op komst, wow, wat een drukte!! Handig dat je man er tot 10 is, ik vind de ochtenden namelijk juist heel busy, vooral sinds dochtertje op school zit. En ik heb er maar 1!!! Haha! (En hopelijk dus over 8 maanden 2)
hoi zomersproet, gefeliciteerd met je zwangerschap. ja, hier is altijd wel wat te doen, maar neem nu 's middags wel een uurtje voor mezelf. de jongste 2 doen hun middagdutje dan. groetjes mamsvan6
Ik ben zwanger van de 4e! Ik ben thuis met de kinderen, kan eigenlijk niet anders en wil ook niet anders.. heb dat werken en moederschap wel een lange tijd gecombineerd, maar vind dit fijner voor mij en de kinderen. Gefeliciteerd allemaal!
TS, gefeliciteerd met je 5e zwangerschap! Hopelijk blijft het goed gaan. Hier ook 5 kindjes, écht genieten, maar soms ook wel druk hoor.
Gefeliciteerd, leuk toch een groot gezin !!! Ik ben nu 17,5 week zwanger van de vierde maar daarna willen we er waarschijnlijk nog wel eentje Tis altijd gezellig, maar de bende die ze kunnen maken daar ben ik nog steeds niet aan gewend haha. We hebben nog geen echte 7-zitter qua auto maar we passen er met extra stoelen wel allemaal in. Wel krap qua bagage dan dus hij zal er uiteindelijk wel moeten komen !
Hoi damens zo zie je dat er nog best veel grote gezinnen zijn! Moet wel zeggen dat ik het deze zwangerschap erg zwaar heb wil hierna me eigen laten helpen want weet dat ik dan toch weer het gevoel heb van nog n kleintje ow wat leuk!! Maar denk dat dat blijft of niet? Smile we weten het niet manlief wil het niet weten maar ik blijf me gevoel volgen ok al is het deze x heel anders! Ik denk dat het weer n jongen is wat wel het beste past in me gezin maar n meisje zou leuk voor me zijn voor het winkelen en later! Was bij jullie je gevoel goed? Hier alle keren gevoel gehad en alle keren geklopt zou wel raar zijn om er nu naast te zitten hihi!! Hoe vinden jullie andere kinderen het??
Hier 4 kids, 2006, 2009,2012,2013. hier liggen ze 2 aan 2 op een kamer, zou graag een 5 de willen over 2 jaar, maar eerst moe de zolder verbouwd, anders liggen ze 3 om 2 en dat js wel een beetje veel.hoe hebben jullie dat.liggen ze allemaal appart of ook samen. En man lief moet even de berdn van de weg ruimen. Heb trouwens om en om j, m, j, m. Ben benieuwd wT de toekomst brengt. Succes met jullie zwangerschap en mooie baby' over een paar maanden
Gefeliciteerd! Hier zijn we hard aan het werk voor de vijfde, echt geweldig een groot gezin. Ik denk inderdaad als je eenmaal een groot gezin hebt het gevoel van "nog EENTJE" misschien niet meer over gaat.... Wij hebben 3 jongens en een meisje, waarop we wel heel veel vreemde reacties kregen...." Nu heb je eindelijk je meisje, nu ben je echt wel klaar he" Say what???? Onze kinderen vinden het allemaal erg leuk en vragen ook wanneer en of we er nog een komt. De oudste twee zijn 11 en 8 en die zijn echt zo trots. Laatst zei iemand in de supermarkt zo hebben jullie een feestje. Nee zegt de oudste wij zijn thuis wel met 6 en de ander; mijn mama wil er wel 10 hoor!!! Ik heb ze bijna opgevreten, zo lief.
Ja grootgezin ik ken het hoor denk dat het wel blijft maar voor ons is het hierna klaar mijn man wil echt niet meer! Ok hier denken ze dat we door zijn gegaan voor n meisje terwijl dat echt niet zo is heb altijd geroepen dat ik alleen jongebs zou krijgen en tot nu toe 5 dan dit weten we nog niet het geslacht al zeg ik het is weer n jongen zou in mij gezin wel beter zijn 3 van die wilde brasse en dan z'n klein poppetje hihi nog 7 wk kan echt niet wachten
Wat leuk, zoveel grote gezinnen! Ik heb maar 1 kindje, en vanwege medische redenen zal het daar helaas ook bij blijven. Maar ik kom uit een gezin van 8 kinderen!! 5 orginele en 3 geadopteerde. Ik ben de oudste, en de jongste is nu 3 jaar. Ik heb er altijd echt van genoten, zoveel mensen in huis. Altijd praat, en altijd wel iemand te vinden om te pesten Dus lekker genieten van jullie zwangerschap, kindjes en je niks aan trekken van andere! Jullie doen het super!!
Ik heb ze ook om en om: M J M J en nu? Nu liggen ze nog 2 bij 2, maar we hebben ook geen extra slaapkamer meer. Dus op den duur wordt het wat krap. Maar we zijn van plan om in de nabije toekomst toch naar een groter huis te gaan.
Esje 1981 hier wel allemaal het zelfde geslacht! En hier liggen ze wel apart op n kamer en de baby dadelijk ook! Eerst lagen ze hij elkaar maar dakkapel gezet dus nu 2 grote slaap kamers voor de oudste 2!