hoi esje 1981, wij waren thuis ook met 6 kinderen. sliepen ook met z'n drieën op 1 slaapkamer. bij ons slaapt de oudste van de tweeling alleen, 2 jongens bij elkaar, 2 meisjes bij elkaar, jongste slaapt alleen. Kijken nog wel hoe het bij de volgende gaat. Weet nog niet hoe ik dat dan in ga delen. Groetjes mamsvan6 Hoi Tetje0885, Hoe is het nu met je? Groetjes mamsvan6
Hier ook vijf kids! En bezig om zwanger te worden van een zesde. Vorige zs is helaas met 12 weken misgelopen dus nu opnieuw beginnen en hopen dat het goed blijft gaan. Mijn kids zijn 15, 13, 12, 11 en 1,5. Hier wel een 'tweede leg', de jongste is het eerste kindje van mijn vriend. Hier slaapt de jongste alleen, de enige dochter alleen en de oudste alleen. De twee jongens 'in het midden' delen de kamer. Hoe wij t met een zesde gaan doen weten we nog niet, komt ws dan bij de jongste (eerste paar maanden gewoon bij ons op de slk)
Wow wat gaaf al die kinderen ... zou ook wel graag 3 of meer kinderen willen...maar ik denk dat we dat financieel niet voor elkaar kunnen boxen Maar Super leuk joh zo'n groot gezin! Gefeliciteerd en geniet er onwijs van!!
Wauw! Ben net zwanger van de derde en dat vond ik al heel wat hahaha Gefeliciteerd met jullie wondertje!!
HI dames, helaas heb ik niet zo goed nieuws. vorige week heb ik een miskraam gehad. ik had maandag eigenlijk mijn eerste controle. daar ben ik wel heen geweest om te zien of alles weg was (of mss toch een wondertje). maar helaas was er niets meer te zien. mijn hcg is nog geprikt en die was al bijna helemaal weg. ik hoop dat de rest beter nieuws heeft en dat ik snel een pos berichtje weer kan laten horen!
Thx, ik ben redelijk nuchter daar op mijn leeftijd de kans op mk 40% is. Maar goed daar ga je niet op voorhand vanuit.