... kom ik hier na 6 jaar eens om t hoekje kijken. Geloven doen we t niet.. maar we hopen dat dat nog komt
Gefeliciteerd en respect! Echt bewonderingswaardig hoe krachtig een mens kan zijn na zoveel teleurstellingen en verdriet. Duim voor jullie!
Lieve hemel wat hebben jullie al veel moeten doorstaan, de tranen schieten me ervan in de ogen!! Maar nu...van harte gefeliciteerd en ik duim keihard dat het goed mag gaan, het is jullie gegund!!!
Van harte!!!! Hier ook een wonder. Zouden beginnen met behandelingen omdat vriendlief maar 1% goed zaad heeft... Over 3 weken eerste afspraak bij gynaecoloog en afgelopen 2 maanden alle testen al gehad... Waren niet positief. Spontaan zwanger raken zat er niet in... Totdat ik vanochtend opeens een positieve test had! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Dankjulliewel allemaal. Ik ga vrijdag het ziekenhuis bellen.Dit omdat ik erg vroeg was met testen Het enige wat ik nu kan is stom voor me uit staren. 6 jaar knokken en vechten. overgestapt van ziekenhuis omdat ze t zo verschrikkelijk verprutst hadden. Dood en Dood ziek was ik. Zoveel verdriet, boosheid en pijn maar vastberaden deze strijd te winnen! En nu opeens allemaal positieve testen...We zijn zo dichtbij Ik hoop en wens zo dat dit goed blijft gaan. en t allerleukste is dat ik ook eens op andere delen van het forum kan kijken ipv de Lounge....haha @Maantje555 Gefeliciteerd... ik ga duimen voor je
Gefeliciteerd... Het is gegund. Aan je onderschrift gezien heb je een hoop meegemaakt. Ik duim voor een plakker!! X
Altijd bijzonder om deze verhalen te lezen! Wat ontzettend gaaaaaaaf....gefeliciteerd! Ik duim voor een mooie zwangerschap van 40 weken Geniet ervan.
Ik herken je gevoel van ongeloof. Maar toch gefeliciteerd geloven zul je het vanzelf wanneer alles goed blijft gaan en je alle mooie zwangerschapsmijlpalen mee gaat maken.