Hoi Dames, Vraagje.., eerder kreeg ik na een orgasme krampen in mijn bm. Dit is normaal dat weet ik. Alleen nu is het zo dat ik helemaal geen krampen meer voel na een orgasme.. Is dat normaal? Wie herkent dit?
Ja dat is normaal want je bm is nu gevuld met een wondertje! Je hoeft je dus geen zorgen te maken of iets. en kan zijn dat je de ene keer wel die krampen voelt en de andere keer niet.
Toen ik de krampen had was ik al zwanger, nu een weekje verder en voel het niet meer. Is dat ook normaal? Toen ik niet zwanger was had ik hier geen last van.
kan ook zijn dat je de innesteling hebt gevoeld, dan krijg je een soort menstruatiekramp achtig gevoel. en dat de krampen nu wegblijven met een orgasme is omdat het vruchtzakje/placenta steeds groter wordt en je hebt een goed doorbloede baarmoeder nu. Ik zou me er iig geen zorgen over maken. Zolang je normaal geen krampen hebt, met de dagelijkse dingen, en je hebt geen bloedverlies moet je er niet teveel bij nadenken. Het is eng ik weet het, zeker als het pril is en er een weg aan vooraf is gegaan maar probeer het toch een beetje los te laten anders maak je jezelf langzaam gek. dikke knuf! komt goed!
Dankje voor je reactie! Heel erg lief Ik weet zeker dat het geen innesteling was. Het kwam echt ná een orgasme en een aantal dagen daarna weer. En toen was ik sowieso al meer dan 5 weken zwanger. Ik heb vrijdag echo, dus ik ben heel erg benieuwd of het nog goed zit. Ik raakte juist aan de krampen gewent en dan ineens is het er niet meer. Ik was benieuwd of andere dit herkennen.
Ik had soms wel kramp en soms niet na een orgasme. Soms ook niet echt kramp, maar dat de baby (tijdens mijn latere zwangerschap) wat druk werd. Allemaal normaal.