Ik was benieuwd wie er ook deze week (ongeveer) begonnen is met de babykamer, Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden ect, lijkt me leuk!
jaa, wij ook! Althans...we hebben gisteren het kamertje gekocht en vandaag hebben we alvast wat spullen uit het kamertje opgeruimd en een andere plek gegeven. volgende week maken we hem verder leeg..dan kunnen we starten!! Ik vind het heerlijk om eraan te kunnen beginnen! we zijn lekker vroeg haha, hoever ben jij nu?? ik vandaag precies 17 weken!
Leuk hè om ermee te beginnen! Vorige week ben ik begonnen met het behang eraf te halen en afgelopen vrijdag zijn m'n man en schoonvader begonnen op de kamer, hebben tot nu toe de stopcontacten verplaatst, een koof om de verwarmingsbuizen gemaakt en zijn begonnen met aansmeren vd muren, dit moet nog vaak herhaald worden de muren aansmeren omdat we graag gladde muren willen met een kleurtje erop! Alleen het duurt een tijdje voordat de muren iedere keer weer droog zijn naar het aansmeren omdat er een dikke laag op zit na het verzetten vd stopcontacten hoop dat ze over 2/3 weken toch wel kunnen beginnen met de muren te schilderen Ondertussen moeten er ook nog nieuwe plinten op ect en als laatste een nieuwe vloer erin, ik zou graag vloerbedekking willen! Gaan jullie ook zoveel doen aan de babykamer? Wat voor soort meubeltjes heb je? Weet je wat het wordt of wil je dat niet weten? Ik ben nu 21+2 dagen zwanger!