ik had het niet zo snel verwacht maar vandaag heb ik positief getest. van onze derde. me eerste is op 16 maart 2006 geb me tweede is op 4 maart 2010 geb en de derde die komt als alles goed gaat ergens 20 maart 2012 hahaha ik krijg dus allemaal maart kindjes is natuurlijk wel afwachten want het kan ook zijn dat deze eerder komt. maar daar gaan we niet van uit. ook al is het de derde vind het toch weer spannend hopelijk blijft het goed zitten en nestelt het zich goed vast. ben zo blij alleen moet ik het toch nog laten bezinken. gr jojo29
Gefeliciteerd!! Ik ben ook zwanger van de derde. Ik heb al twee dochters en ben nu ook uitgerekend in maart 2012...... Geniet van je zwangerschap (als je daar de tijd voor hebt)
haha.. wat bijzonder! Hier ook een toekomstige Maart '12 mama Als alles goed mag gaan is dit ook ons 3e kindje! ♥Gefeliciteerd
Gefeliciteerd! We lopen ongeveer gelijk op, en bij ons is het ook de derde! Hier 1 uit juni 2010 en maart 2009, dus ook 2 maart kindjes . Fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst!