hee hallo, ik wilde een mee schrijven met jullie. wij (nouja ik ) hebben lang nagedacht over een 3e (mijn vriend wil er 4) ik had niet het gevoel bij de 2e dat dit de laatste keer was dat ik zwanger zou zijn.... maar jeetje 3 pfff ik ben blij dat ik dit net op de rit heb (5 en 2 jaar zijn ze) bij de 2e hebben we er 2 jaar over gedaan na veel miskramen dus ik dacht dit zal nooit snel gaan. ben ik na ronde 5 zwanger ik zou nu hartstikke blij moeten zijn maar dat ben ik niet echt..... het ene moment denk ik ja leuk en in de avond kan ik wel janken en denk ik " wat heb ik nu gedaan". waar laat ik ze in de auto ... komt er ook nog bij dat mijn moeder oppast en die zegt altijd als we grapjes maken over een 3e nou dat ga je zelf maar oppassen. ik durf het haar niet te eens te vertellen ik denk dat dat ook flink drukt op deze zwangerschap het haalt het leuk vertellen " wij zijn zwanger " flink naar beneden... soms denk ik wel eens ben ik depri geworden ? ik heb nog niet eens voor een echo gebeld... voel me ook helemaal niet zwanger. ben wel lui maarja ben ik soms wel vaker hahahahaha. doordat ik nog niet ziek ben wat bij die andere al met 6 weken was denk ik weleens .... straks is het niet goed wat doe ik mijn andere 2 kids aan. nouja ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel
gefeliciteerd! hier ook het zelfde verhaal zwanger van onze 3de. we zijn super blij maar vinden het wel spannend hopen dat ook dit keer alles goed is
Wij twijfelen ook steeds, maar toch vinden we het elke keer jammer als ik weer ongesteld word. Nu heb ik net een kv test gedaan, met middag urine en deze is positief!!!!! Ik durf het bijna niet te geloven, gek is dat hoor. Het wordt de derde en dan toch weer zo onzeker!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd zwangere dames!!!!! Graag wil ik me toevoegen aan de club. Ook ik ben zwanger van de 3e. Voor mijn vriend is het de eerste. Ik heb 2 kinderen uit een vorige relatie. Een zoon van 7 en een dochter van 4,5. Ze zijn alweer zo groot dus voor ons beide weer mega spannend allemaal!!!!!!! 4 September hebben wij onze eerste echo!!! Aftellen dus haha!!!! Rond 13 April zijn we uitgerekend. Vandaag 7 weekjes zwanger. In tegenstelling tot mijn andere 2 zwangerschappen waarbij ik tot de 16 week elke dag heb overgegeven voel ik nu helemaal niks!!!!! Fijn natuurlijk maar dat maakt ook weer onzeker, zit het wel goed?? Nog even afwachten....
Helaas een miskraam gehad en nu benik toch verdrietig na al die tegenstrijdige gevoelens..... blijkbaar had ik dit nodig om te beseffen wat ik nu wil
Lieni.. wat ontzettend verdrietig!!!!!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!! Geef het de tijd het een plekje te geven.. nu wel fijn dat je weet wat je wilt.. Hopelijk mag het gauw weer raak zijn!