na 4 jaar ' zagen' aan mijn manneke gingen we eindelijk voor een broertje of een zusje voor onze Mattèo. Wat was ik in de wolken toen hij eindelijk rood licht gaf. Tijdens het klussen enzo, was ik helemaal geobsedeerd, vroeg overal baby catalogussen aan, zoektocht achter naampjes, op het internet kijken naar kaartjes en doopsuiker. Wat verlangde ik er naar zeg. Nu is het zover en ben ik morgen 5 weekjes zwanger. Maar weet niet wat het is, maar plots twijfel ik nu wel. Zal ik het wel nog kunne, zal ik dat kindje een mooie toekomst kunnen geven? Hoe gaat mijn werk reageren ....( werk pas een jaartje) Momenteel zit ik gewoon precies met angstgevoelens waardoor ik niet echt kan genieten. brrr, wat een raar gevoel. ik heb echt zo uitgekeken naar dit wondertje! nu nog trouwens he ...maar ja, ik moet het precies nog wat vatten!
Ik denk dat je nu bij de 2e weet dat het niet alleen 'rozengeur en manenschijn is', bij een eerste ben je onbezorgd en laat je het op je af komen, nu weet je wat je te wachten staan naast al die leuke dingen! Maar het komt helemaal goed hoor! Ik denk dat de meeste vrouwen dit gevoel hebben!! Komt ook door de hormonen denk ik idd.. In ieder geval; gefeliciteerd!!
Ik snap best wat je bedoeld... Ik heb ook die momenten... Wij zijn dolblij, maar ook best geschrokken omdat het zo snel komt... Maar als ik mezelf erop betrap dan zijn het zeker de hormonen... En dat niet altijd alles rozengeur en maneschijn is, dat is een feit, maar voor alles is een oplossing en we komen er echt wel... Gewoon gaan genieten van jullie wondertje en na die echo komt het helemaal goed
van harte gefeliciteerd!!!!!! die gevoelens,...dat zijn je hormonen meid! kun je niets aan doen! hopelijk kun je gauw genieten!!!!
Leuk he die hormonen, dat had ik bij de 3e. Vroeg me toen echt even af waar ik weer aan begon, maar na de eerste echo was ik zooooooo op slag verliefd op dat ukje dat ik alles weer vergat! Geniet er lekker van meid, gefeliciteerd!!!