Zwanger van de derde

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eva3006, 29 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Daffie wat een lief buikje en fijn dat alles weer goed was bij de gyn.

Elmyra hopelijk met de tips minder klachten!

@daffie: ik heb 5 dagen op rij 1 keer gekolfd, dubbelzijdig elektrisch (medela freestyle) voor 10 minuten wr de eerste 2 minuten voor toeschietreflex is. Weet niet goed hoe dat heet is een 2 fase kolf. Vandaag niet gekolfd gezien ik gisteren al 55 cc kolfde. Morgen misschien wat korter.

2. daffie1984

12 jan 2017
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zou inderdaad niet te lang kolven. En schijnt dat je door dubbel electrisch kolven meer harde buiken krijgt. Ooit wel eens met de hand gekolfd?
    En 55cc in 1x? Dat is echt veel hoor!

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ik heb geprobeerd met de hand te kolven maar daar kan ik echt niet. 55cc uit 2 borsten samen in 1 keer kolven.

Ik heb toen ik zwanger van de 2e was en wilde gaan kolven met 2 lactatiekundigen overlegd. 1 zei ga maar 3dd 10 min dubbelzijdig kolven en de ander zij 1dd met de hand kolven....

Dus ik doe een beetje wat werkt, met de hand lukt me niet. Dus met de kolf, maar als er genoeg in de vriezer staat (10 ×20cc ofzo) stop ik ook weer. Ga nu maar om de dag paar minuutjes kolven ipv 10 min elke dag.

En harde buiken zijn enerzijds vervelend maar ben overmorgen 38wk dus mocht het de bevalling starten is dat ook prima. En al het voorwerk (verweken/verstrijken) wat de portio nu al doet is mooi meegenomen. Scheelt weer een paar weeën tijdens de daadwerkelijke bevalling😂

4. Humava

Humava Niet meer actief

Elmyra kan me voorstellen dat het echt wel zwaar is voor je nu. Hopelijk helpt het links slapen tegen je duizeligheid en benauwdheid. Al lijkt het me niet fijn om perse op links te moeten slapen.
    Daffie mooi bescheiden buikje heb je! Gelukkig is alles goed met de beeb en is het nog steeds een jongen ;).
    Rian oh bijna 38 weken, spannend hoor!! Heerlijk lijkt het me om zover te zijn.

5. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Nou Humava links slapen ging dus echt niet want dan zit mijn neus potdicht. Ik ben nu met voedingskussen soort van half op mijn buik gaan liggen en dat ging beter gelukkig. Met zitten een beetje naar links hangen helpt ook dus hopelijk kom ik qua benauwdheid en duizeligheid de tijd zo goed door.

Ik zit nu nog in het ziekenhuis. Vanochtend bloedverlies met menstruatiekrampen. CTG en echo gehad. Geen weeenactiviteit gelukkig en CTG was goed. Baarmoedermond ook nog mooi, voldoende vruchtwater en navelstreng ook in orde. Beebje is klein maar normaal klein hoor. Rond 3000-3250gram bij 40 weken. Dit allemaal geen reden tot zorgen dus. Ben nu opgenomen voor 2 uur observatie ook omdat mijn buik toch wat onrustig is met de menstruatiekrampen die zeuren. Die 2 uur zijn inmiddels bijna om. Als er geen vers bloedverlies meer is mag ik over een klein uur naar huis. Tot nu toe alleen wat roze/bruine afscheiding maar geen vers bloed meer. Straks weer even overleg en hopelijk gewoon naar huis dan. De menstruatiekrampen zijn wel volop aanwezig maar als ik maar weet dat verder alles goed is.

Als ik weer bloed verlies weer meteen bellen en komen. Dus ze houden het wel goed in de gaten gelukkig.

Mijn eigen vk vanochtend zei 'ga maar op bed liggen, ik kan niks voor je doen, bloedverlies komt wrschlk van je bmm daar ben je bekend mee en ik ga toch niet naar ontsluiting voelen' 😳! Dus ik zei nou niks doen??? Misschien een gyn bellen om te overleggen?!?! En als die ook zegt dat ik gewoon op bed kan gaan liggen (even daar gelaten hoe dan met 2 kleine kids maargoed) dan weet ik dat toch zeker! Zei ze 'neeee de gyn gaat je zeker willen zien' 😳. Dus ik dacht 'WTF hoezo zeg je dan dat je niks voor me kunt doen'. Uiteindelijk heeft ze dus toch op mijn aandringen gyn gebeld. Had haar om 7 uur gebeld vanochtend en om 8.45 uur belde ze terug, moest om 9.30 uur in t zkhs zijn. Ze hadden haar wel gevraagd 'waarom is deze mevrouw niet meteen gekomen?' Dus dat gaf ze dan wel weer toe soort van, maar moest ook wel want ze zouden het hier ook zeker vragen. En idd zeiden ze hier ook weer hoor met bloedverlies zeker deze termijn moet je gewoon direct gezien worden punt. Ze vroegen ook nog 'heeft je vk je nog gezien vanochtend?' ... Ik zei 'nee, die zei door de telefoon dat ik maar op bed moest gaan liggen want dat was de logische volgende stap 😳'. Was echt boos dat ze zo'n risico bereid is te nemen. Gelukkig zijn haar collega's anders maar vind dit echt slecht. Als ik haar advies had geslikt had er dus niemand gekeken en had ik op bed gelegen thuis tot ik een ons woog??? Klinisch vk zei ook 'dat kan niet'!

6. Humava

Humava Niet meer actief

Wat laks van de vk zeg! Zeker bij jou termijn mag je toch verwachten dat ze bij bloedverlies en krampen even komen checken of dat je bij hun langs komt. Gelukkig heb je je niet laten afschepen. Hoop voor je dat er niks mis is en je straks weer lekker naar huis mag.

7. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Bebe oh bah ja ik kan me voorstellen dat je buik in de weg zit! Ik begin dat ook al te voelen als ik voorover zit.

Rian ja misschien ook minder harde buiken doordat je niet hebt gekolfd?
    Wel goed zeg dat je al zoveel er uit krijgt!
    En inderdaad alleen maar fijn dat voorwerk.. je zit in de periode dat je baby mag komen dus dat scheelt.

Humava mooie buik!! Best groot ook al hahah
    Daffie jouw buik begint ook al mooi zichtbaar te worden. :)

Elmyra van dat slapen op links heb ik wel eens vaker gehoord. Dat dat ook beter is voor de doorbloeding in de placenta?
    Hoe is het nu afgelopen in het ziekenhuis? Was wel weer even schrikken dan.
    Pfff wat super slecht van je verloskundige zeg. Altijd dat afschuiven op de baarmoedermond. En al helemaal als je al zo ver bent mag ze dat echt niet zomaar aannemen.

Daffie fijn om even de bevestiging te hebben dat het nog steeds een jongen is :p

8. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Hallo allemaal

Heel tijdje geleden dat ik nog geschreven had, maar het is nogal druk geweest. Heb wel alles mee gelezen.

Zie hier al mooie buikfoto's passeren. Altijd leuk om te zien. Begint al goed te groeien. Heb zelf nog steeds geen buikfoto gemaakt. Binnenkort ben ik weer te laat :D

Elmyra: Wat nalatig van je vk. Hopelijk ben je ondertussen alweer lekker terug thuis.
    Kan begrijpen dat zij denkt dat het niets is. Zal hopelijk vaker voorkomen dan dat het slecht afloopt. Maar je zal natuurlijk maar die ene zijn waar het niet goed bij afloopt. Op deze termijn kan je toch geen risico's meer nemen. (eigenlijk een hele zwangerschap niet). Ga je haar er nog over aanspreken of ...

Rian: Wist niet dat je op voorhand al kon beginnen met kolven. Ga je deze melk dan onmiddellijk aan je kleintje geven of proberen live te geven? Geloof dat je dit wel al vermeld hebt, maar het is niet blijven hangen precies.

De werken aan het huis zijn bijna achter de rug, dus kan weldra beginnen met het huis poetsen en alles klaar te maken. Want denk niet dat ik nog heel lang 'flexibel' ga zijn. De rugpijn en bekkenpijn worden elke weer erger en mijn buik zit nu wel aardig in de weg.

Al een paar avonden (niet na elkaar) in de zetel gelegen met hevige menstruatiekrampen en lage rugpijn. Weet mezelf soms geen houding te geven. De vorige 2 keren niet meegemaakt.
    En als ik een goede avond heb, dan werken mijn benen niet mee. Constant een heel onrustig gevoel. Dus ga dan maar bed in.

Hier gelukkig geen last van een verstopte neus 's nachts. Links slapen zou inderdaad het beste zijn. Helaas kan ik maar max. 2u op mijn zij liggen om dan wakker te worden van de pijn en moet ik omdraaien. Wat zal ik blij zijn als ik terug op mijn buik kan slapen.

9. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Kegi fijn dat het werk bijna klaar is, dan kan je idd zolang het nog enigszins gaat een begin maken met poetsen. Je weet niet hoe je er over twee weken bij loopt immers. Vervelend dat je ook zo'n pijn aan rug en bekken hebt. Doe wel voorzichtig met poetsen dan.

Ik snap dat het voor vk's soms lastig in te schatten is hoor. Maar deze dame heeft mij vaker onterecht afgescheept. Haar eerste reactie 'ga maar per direct liggen want ik kan toch niks voor je doen' slaat natuurlijk nergens op. En hoe lang moet ik blijven liggen dan? Tot ik een ons weeg? Ik heb eerder in de zwangerschap wekenlang bloedverlies gehad door een gevoelige bmm. Mij was op het hart gedrukt altijd te bellen, zeker als het een poos was weggeweest en weer opnieuw kwam. En dat was nu het geval. En wat gewoon bizar was is dat toen ik zei 'overleg dan even met een gyn en als die ook zegt dat ik op bed moet liggen en that's it dan regel ik dat', de vk zei 'neee, dat gaat de gyn niet zeggen die gaat je willen zien en misschien zelfs opnemen' ... Als zij dat weet, hoezo zegt ze dan eerst niks te kunnen doen? En in het ziekenhuis zeiden ze ook dat ik meteen ingestuurd had moeten worden ook omdat ik aangaf krampen te hebben. Ook al dachten we beide daarvan niet meteen dat het weeen waren. Anyhow ze hebben nu duidelijke instructies aan de vk doorgebeld.

Ik ben wel weer thuisgekomen gisteren, maar kreeg in het ziekenhuis toch steeds meer pijn die ik herkende als nierstuwing. Daar had ik eerder in de zwangerschap ook last van. Dus toen hebben ze nog een keer gekeken naar de bmm en die was mooi gebleven dus mocht wel naar huis en de medicatie gebruiken die ik nog heb staan voor de stuwing. We kunnen uitgaan van het positieve maar moeten wel in ons achterhoofd houden dat hij door alle prikkeling (bloedverlies, krampen en nierstuwing) toch nog behoorlijk eerder kan komen. Ik hoop het echt niet. Vanaf 37 weken mag hij komen van me. Nu dus ook nog veel pijn van de stuwing, dat is echt killing. Hoop zo dat die medicijnen vandaag hun werk gaan doen dan kom ik de laatste weekjes nog wel door.

Eva ja klopt ze zeggen het, maar ik kan juist momenteel helemaal niet op links slapen. Ook voor de stuwing zou het beter zijn (die zit voornamelijk aan de rechterkant), nou vannacht ook geprobeerd maar dan doet het juist nog veel meer pijn. Dus lig toch vooral op rechts maar dan wel zover mogelijk doorgedraaid naar mijn buik, dan gaat het met de benauwdheid en duizeligheid ook wel eigenlijk.

Pfff ben wel echt klaar met deze zwangerschap moet ik zeggen hoor. Het blijft mooi en bijzonder zo'n wonder in je buik maar nu met alles bijelkaar is het wel even te veel.

10. daffie1984

12 jan 2017
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    Elmyra Fijn dat je weer naar huis mocht. Maar die nierstuwing lijkt me echt verschrikkelijk. Zie daar regelmatig zwangere vrouwen bij mij op de afdeling mee door het bed kruipen. Die liggen dan echt aan een infuus met pijnmedicatie. Hoop dat de tabletten snel hun werk gaan doen.
    Zo is zwanger zijn inderdaad niet echt leuk.
    En die VK, tja wat moet ik er nog meer van zeggen.......... sluit me aan bij de rest.

Hier ochtendje zonder kids, oudste naar school en jongste naar peuterspeelzaal. Even kopje thee en dan de badkamer maar weer eens schoonmaken....... Bleh...... vind ik zo'n stomme klus. Maar moet toch gebeuren.

11. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Elmyra Gelukkig dat je terug thuis bent. Nergens zo zalig als thuis. Niet te begrijpen dat je gewoon verteld werd om te gaan liggen. Net of alles is tijdens een zwangerschap opgelost met te gaan liggen. Hopelijk neemt ze het een volgende keer (die hopelijk niet komt) wel serieus. Of moet je nu onmiddellijk contact opnemen met de gyn?
    Nierstuwing heb ik bij de eerste heel erg gehad. Ben toen een paar dagen opgenomen in het zh omdat het niet vol te houden was. Nog niet vaak zo een pijn gehad.
    Als ik alles zo lees, kan ik goed begrijpen dat je er helemaal klaar mee bent. Laten we duimen dat hij dan een beetje vroeger wil komen.

Normaal kan ik vanaf maandag beginnen met poetsen. Echt langer moet het niet meer duren, want dan vrees ik dat het helemaal niet meer wil lukken. Werk ook als huishoudhulp en ben hier op 6m mee moeten stoppen omdat het niet meer ging. Ga proberen elke dag een kamer te doen. Want wil nu alles tot in de puntjes doen, zodat het enkel nog bijhouden is tot onze kleine meid er is.

Heeft er iemand nog zo last van zijn banden? Gisteren bij het opstaan leek het wel of er iets 'scheurde' in mijn onderbuik... Ben dan altijd bang dat het mijn litteken van de ks is. En voel sindsdien de baby ook op een heel andere plaats dan normaal. Helemaal rechts, meer naar mijn zij toe. En ipv te schoppen is het een constant 'gewriemel'...
    Zal wel weer allemaal normaal zijn. Zal toch blij zijn als het 20 maart en ik eindelijk kan zien dat alles ok is met haar.:)

12. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Daffie oh bah de badkamer vind ik ook altijd een stom werkje, maar daarna altijd wel weer fijn als het schoon is :) eigenlijk met al het huishoudelijke werk hahaha.

Kegi ja denk dat het wel normaal is, misschien draaide de baby, dat je dat voelde ofzo?

Elmyra oh nog best spannend dan komende tijd! Of hij eerder gaat komen of niet. Die nierstuwing lijkt me echt pijnlijk!!
    Ik kan snachts ook niet lang in dezelfde houding liggen, draai heel vaak omdat mijn heup en arm gaan tintelen als ik op m'n zij lig. En op m'n rug ligt ook niet echt lekker meer.. dan voel ik meteen de baby bewegen.
    Maar kan me voorstellen dat jij er nu helemaal klaar mee bent!

Vanmorgen toen ik in bed lag op mijn rug, voelde ik de baby draaien! Herkende dat gevoel nog precies. Als ik gewoon zit voel ik dat nog niet. Wel schoppen.

13. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Oh jeetje ... Ik was vandaag nog bij de huisarts. Heb nu 3x10mg buscopan zetpil en 3x1000 pcm, maar dat is echt niet genoeg. Nu mag ik pcm nog ophogen naar 4x1000 en anders is de volgende stap opname met buscopan infuus. Maar als ik zo lees dat vrouwen door het bed kruipen daar dan helpt dat dus ook niet echt begrijp ik?
    Morgenochtend bloed prikken voor nierfunctie. Als daar afwijkingen in zijn moet ik sowieso naar het ziekenhuis weer. Maar een opname wil ik echt voorkomen als dat kan. Niet in de eerste plaats voor mijzelf hoor, maar voor de kindjes voor alle gedoe doe het met zich mee brengt. Mijn vriend net begonnen met een nieuw baan dat moet eigenlijk ook gewoon doorgaan. Dit is zoooo niet handig :)!

Jammer he dat je dan je vrije ochtend zo'n rotklus moet doen. Badkamer is niet de leukste klus idd. Maar das heel veel niet, meer het gevoel wat je erna hebt als alles weer heerlijk fris en schoon is.

14. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Oh jij hebt t ook gehad. Ja het is echt waar-de-loos. Ik prefereer weeen boven deze pijn, serieus wat een rotpijn is dit. Gaat door merg en been. Hoe was de opname voor jou en ging het daarna beter? Vraag me af hoe het dan beter kan gaan want zolang die baby er nog zit ... in eerder stadium kunnen ze nog makkelijk verliggen waardoor de druk op je urineleider minder word. Maar nu zijn ze van formaat dat ze niet heel veel meer gaan verliggen. Hij schopt ook af en toe richting mijn flank ... oh dan ga ik door de grond.

De verloskundigen hebben instructies gehad. Ik mag hun bellen maar zij moeten wel direct doorsturen bij bloedverlies. Bij krampen zonder bloedverlies of niet vertrouwen moeten ze langskomen of mij daar laten komen en beoordelen. Niet via de telefoon Jomanda gaan uithangen of adviezen geven als 'ga maar liggen'. Dat vonden ze in het ziekenhuis ook echt niet kunnen.

Zwaar werk hoor huishoudhulp, lijkt me logisch dat je niet tot het eind volhoud. Dat is fysiek niet te doen. Nu rustig aan op je eigen tempo dingen doen is wel anders en het is lekker voor jezelf dus dat geeft ook weer voldoening!

Hmm ik weet niet of ik last heb van mijn banden eigenlijk. Mijn hele buik is zoooo extreem gevoelig nu. Elke beweging van de baby doet pijn. Zelfs zijn gehik is pijnlijk voor mij. Kan me voorstellen dat je bang bent voor je litteken hoor, al zal dat zo'n vaart niet lopen idd. Klopt wel dat ze meer gaan schuiven en wriemelen nu, ze krijgen immers steeds minder ruimte.

15. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Irritant he dat je niet meer kunt liggen zoals jij dat het prettigst vind. Op de rug kan hier al heel lang niet meer dan ga ik van mijn stok. Dus ik moet op zij, zoals ik het nu doe op rechts en dan met een voedingskussen zover mogelijk naar mijn buik draaien gaat het. Dan is die druk op de vena cava niet dusdanig dat ik er last van heb en voor de stuwing ging het afgelopen nacht ook wel.

Tja spannend, het is gewoon onvoorspelbaar en dat is het altijd maar we weten wel dat we extra alert moeten zijn en dat voelt wel anders dan de vorige zwangerschappen. Want nu is gewoon nog te vroeg voor hem. Ook al ben ik er helemaal klaar mee. Het idee dat door die stuwing, pijn en bloedverlies de baarmoeder mogelijk dusdanig geprikkeld kan worden dat de bevalling op gang komt is wel eng ja.

Haha draaide de beeb? Hoe dan een soort van koprol? Voelde ja dat? Ik voel dan heel veel gewroet en dan ligt zijn rug ineens links ipv rechts of andersom. Als ik nu voel ligt ie in standje wokkel ofzo hoofd ingedaald en zijn lijf in een rare kronkel ;).

16. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Moet zeggen dat de opname toen echt wel deugd deed. Merkte na de 1ste dag al een enorm verschil. Heb 3 dagen een infuus gehad. Maar vraag me niet met wat, want dat weet ik niet meer. Is ondertussen ook alweer bijna 10j geleden. Na de opname heb ik nooit geen last meer gehad. Echt wel een verademing. Ben toen zelfs nog gaan werken en dat was echt de hel. Ben al jankend en gebroken naar buiten gegaan. Ken maar weinig pijn die hier tegenop kan.
    Hopelijk ben je er heel snel vanaf. Hoewel een opname waarschijnlijk niet gemakkelijk is voor je met nog 2 kleintjes in huis. Is toch altijd een heel gedoe. Ik had toen nog geen kinderen, dus moest niets regelen.

Hopelijk heb je alleen nog een vk of gyn voor de bevalling nodig. Want lijkt me toch elke keer opnieuw schrikken als je bloedverlies hebt. Heb je dit de vorige keren ook gehad?

Werken gaan was voor mij inderdaad geen optie meer. Heb heel veel bewondering die dit kunnen volhouden tot het einde. Mijn huishouden is heel erg blijven liggen, dus lig enorm achter. Dringend er weer eens invliegen.

De angst voor mijn litteken komt vooral door Google. Moest weer gaan lezen en opzoeken. En natuurlijk kom je dan weer horrorverhalen tegen, zoals het met alles is :D

De bewegingen zijn hier ook wel erg gevoelig geworden. Soms laat ik echt een kreet uit omdat ze zo hard trapt en ik me echt verschrik. En laat ons zeggen dat we nogal een actieve meid hebben. Slapen baby's wel ooit?! :D:D

17. Bebe3

Bebe3 Actief lid

28 jan 2016
    171
    0
    0
    Brabant
    Jemig! Voor ik vanmorgen überhaupt op stond had ik al 5 harde huiken gehad in een half uur voor de wekker ging! Zag dan ook best op tegen vandaag 😆 Had wat verplichte dingetjes te doen (schoenen ophalen bij de schoenmaker van zoonlief enzo). Vandaag heeeele zware benen, het zakt er gewoon in ofzo, herkenbaar? Voor iedereen sterkte vandaag x

18. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Kegi nou inderdaad.. Ze slapen maar hele korte stukjes achter elkaar denk ik :p

Bebe hoe is het gegaan de rest van de dag?

Elmyra ja weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen..
    Echt een soort gewring in m'n buik. Heel apart gevoel.
    Ik voelde dat ook voor het eerst deze zwangerschap maar herken het nog van de andere keren :)

Ik krijg ook steeds vaker harde buiken. Baal er wel van zo vroeg al..

19. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Bebe jij bent er bijna! Er zal nu wel flink voorwerk gaande zijn ook. Hier geen last van de benen. Wel ontzettend moe en bij het minste buiten adem.

Toen ik gister bovenop de nierstuwing ook nog een aanval van maagkramp/spasme kreeg was ik er echt even helemaal klaar mee. Ik dacht echt 'als die baby nu komt maakt me dat ook niet meer uit'. Mijn vriend heeft gister nog antagel gehaald. Dus dat gebruik ik nu ook maar naast de pcm, omeprazol en buscopan. Gelukkig niet meer zo'n aanval gehad. De stuwing is een fractie beter, met ophoging van de pcm. Dat maakt het net iets beter te doen. Wel goed te horen Kegi dat zo'n opname toch ook wel wat uithaalt. Al hoop ik dat nog steeds te vermijden.

Eva balen dat je nu al zo vaak harde buiken hebt. Ze zijn echt hinderlijk. Hier nu echt heel pijnlijke harde buiken/voorweeen die ik weg moet puffen ... die zijn er sinds woensdag dus zal ook met de prikkeling door de stuwing te maken hebben wellicht. Ik weet het allemaal niet zo, had het bij de meiden niet zo vroeg al en dan waren ze zeker niet zo pijnlijk dat ik ze weg moest zuchten. Er zit gelukkig totaal geen regelmaat in waardoor ik me dan ook niet echt zorgen maak. Maarja ik twijfel toch een beetje omdat ik gister ook een groot stuk slijmprop ben verloren. Ik hou het allemaal maar goed in de gaten en anders bel ik de vk gewoon weer. Die hebben nu toch duidelijke instructies gekregen dus dan hoef ik niet meer te praten als Brugman om iets voorelkaar te krijgen bij mevrouw geitenwollensok mocht zij dienst hebben.

Kegi alleen bij de eerste had ik eenmalig bloedverlies met 16 weken. Deze zwangerschap is echt anders ... vanaf een week of 20 tot 28/29 eigenlijk steeds af en aan bloedverlies en toen was het een hele poos rustig ineens tot woensdag. Maargoed nu sinds woensdag ook geen bloed meer gezien alleen heel klein beetje lichtroze afscheiding af en toe. Maar t is wel spannend ja. Die beebjes kunnen ons verrot pijn doen he ... hier schopt ie af en toe ook nog richting mn ureter en dan ga ik echt door de grond.
    Haha ja herkenbaar idd maar google is echt funest en de meeste erge horrorverhalen vind je bovenaan in de zoekresultaten. Dus beter van niet :). Maar ik snap heel goed dat je gaat zoeken hoor!

20. Bebe3

Bebe3 Actief lid

28 jan 2016
    171
    0
    0
    Brabant
    Iedereen fijn & rustig weekend gehad? Hier nog steeds geen tas die af is hahaha hoeveel t-shirts enzo pfff m'n hoofd werkt gewoon niet mee 🤣

Deel Deze Pagina