Rian mooie buikfoto! Voor jou echt de laatste loodjes!! Humava leuke kleertjes!! Donutlover welkom en wat n mooie test voor op nod!! Gefeliciteerd Elmyra leuk pakje!! Beterschap voor je kindjes en voor jou. Het is inderdaad het ene na het andere virus dit seizoen bah! En goed dat je hulp vraagt.. ik ben er zelf ook niet zo'n ster in maar soms moet het gewoon! Juffie beterschap! Daffie ja het was echt hels!! Geef mij maar n bevalling ipv dat. En ik ben bang dat ik er nog niet van af ben.. Maar huisartsenpost liet me niet eens langs komen.. dus ze hebben het via de telefoon beoordeeld en me afgescheept. Fijn dat je zo geniet van de zwangerschap. Ik kan er de laatste dagen dus minder van genieten, het verdwijnt n beetje naar de achtergrond als je zo veel pijn hebt. De baby was wel super druk na die "behandeling" dus ze kreeg er toch wel iets van mee denk ik. Maar dat zal wel vooral door mij komen, omdat ik alles zo aanspande door de pijn.
@Eva en de hoeveelheid adrenaline door de pijn zal de baby ook wel een kick van krijgen! Hopelijk wordt de pijn snel minder.
Nou met de jongste naar het ziekenhuis geweest want die bleef maar spugen. Mochten kiezen tussen zofran of opname. Ze heeft zofran meegekregen, hopelijk stopt ze met spugen en blijft er nu wat vocht in. Ik lig hier nu opgenomen, voelde me echt steeds slechter worden en verga van de rugpijn. Dus had vk gebeld en die heeft me doorgestuurd ... Mijn vriend met mijn dochter naar huis en ik krijg zo een infuus met Augmentin. Is me nog niet geheel duidelijk waar ik van verdacht word. Misschien toch opstijgende urineweginfectie. Rugpijn lijkt geen weeen te zijn. Beeb heeft hoge hartslag en ik ook. En ik heb koorts 39.8. Aan de ene kant opgelucht dat ik moet blijven want ik voel me echt half dood en aan de andere kant vind ik het vreselijk. Mijn kindjes die nog steeds ziek zijn. En dan lig ik hier ... En mn vriend net begonnen met een nieuwe baan.
elmyra oh nee wat een ellende voor je zeg! Heel veel beterschap en sterkte. Hopelijk mag je snel weer naar huis!
He bah Elmyra het blijft jullie ook niet bespaart. Heel veel sterkte en beterschap voor jullie allemaal
jeetje wat een ziekte miserie hier allemaal! Heel veel beterschap voor iedereen, wat een rotperiode seg! Hopelijk blijven wij hier gespaard. Voorlopig alles prima met iedereen hier. Ons allerkleinste ventje ook lekker druk id buik: zalig gevoel!! ik begin er al meer en meer naar uit te kijken om hem te knuffelen!!! En als ik die leuke pakjes zie wil ik ook gaan shoppen!! :-D
Aiai!! Zet m op meissie, benieuwd hoe het vandaag gehad met je. Hopelijk heeft t infuus wat rust gebracht in je lijf. Hier ook nog geen baby rian 😉 Maar ik weer dat ze sowieso komt volgende week dus zit er nog heel rustig bij!
Het is nog steeds prut. Heb nu twee giften antibiotica gehad en virusremmer. Vanochtend was de koorts even weg, maar nu weer terug. Voel me verschrikkelijk en die pijn in mn rug is haast niet doen. Het voelt anders dan de nierstuwing maar ze hebben toch buscopan gegeven een half uur geleden om te zien of het wat doet maar ik merk er niets van. Ze komen ook weer bloedprikken zo en krijg meer infuus. Als t goed is zie ik vanmiddag nog een arts in real live.
Tjee Elmyra, wat heftig. Niet fijn dat je nu in het ziekenhuis bent en je kindjes nog ziek thuis. Enige voordeel is dat je nu wel echt rust kan nemen en hopelijk snel beter kan worden. Beterschap meid!
@Juffie3 Beterschap!! @Eva jeetje wat naar zeg! hoe gaat het nu met je? Soms zijn artsen zoooo makkelijk pff @Daffie Dankjewel! Jaa knal he.. dat heb ik bij mijn andere twee zwangerschappen niet gehad. Mijn vriendin zei al wie weet ben ik wel een paar dagen verder, dat zou goed kunnen want ik heb mijn ei afgelopen maand niet goed gevoeld. Wat heerlijk zeg zo genieten, ik kan niet wachten tot ik de eerste schopjes weer voel. @Eva Dankjewel! @Elmyra Nee wat super naar zeg pff .. je bent nu wel in goede handen hopelijk zakt je koorts snel en zijn de kindjes ook weer beter <3 Succes vandaag.. weet je al meer? Zo weer een beetje bij, ons zoontje is vandaag alweer 2 jaar geworden. We vieren het zaterdag pas dus vandaag lekker rustig aan. Ik ben nog steeds heel depri/chagrijnig zo irritant ! Soms zakken 'alle' kwaaltjes weg en dan denk ik pff als t maar goed gaat daar binnen.. kan niet wachten tot de eerste echo en dat duurt nog zo lang!
Sorry dat ik niet op iedereen reageer hoor ... Ik heb zoveel pijn, niet te doen. Ze gaan nu buscopan via infuus geven en dat moet binnen een uur verlichting geven, zo niet dan gaan ze iets beeldvormends doen (echo oid).
Toch eerst een echo gehad de supervisor vond dat dat eerst moest. Idd flinke stuwing vooral rechts. Nu zijn ze weer in overleg.
Donut gefeliciteerd nog met je zoontje. Het buscopaninfuus icm de pcm en codeïne werken ... oh wat een opluchting. Ik voel nog wel pijn hoor, maar dit is zoooooveel beter al. Ben benieuwd hoe dat straks zal gaan dan want ik blijf niet hier tot de bevalling aan het infuus liggen uiteraard. De vpk zei dat ik tzt met pijnstilling wel naar huis ga maar wist het fijne er niet van. Hopelijk iig sterker spul. Want de stuwing blijft zolang de beeb binnen zit. Qua griep nog belabberd maar zojuist had ik geen koorts dus nu 24 uur koortsvrij blijven met AB in infuus geloof ik en dan een poosje met pillen nog en dan hoop ik vrijdag of zaterdag toch echt naar huis te mogen. Zal straks even vragen aan de arts hoe en wat.
Donutlover: gefeliciteerd met je zoontje! Elmyra: fijn dat je je weet en beetje beter voelt. Hopelijk mag je snel naar huis met goede pijnstillers Hier rustige nacht gehad. Wel vroege start door 2 vroege vogels. Maar goed zo de oudste naar school brengen en dan rustig de was gaan vouwen ofzo. 39 wk vandaag🎉 Ik vind vandaag wel een mooie dag om te bevallen😂
Donutlover nog gefeliciteerd met je zoontje!! Elmyra wat fijn dat het al beter gaat!! Ik snap dat je het liefst naar huis wil, maar ga maar niet te snel, ze houden je niet voor niks daar. Weet je al meer over het beleid verder? Rian wow lekker zeg, het einde is in zicht!! Hoop voor je dat je vandaag gaat bevallen Hier gaat het iedere dag een beetje beter, alleen voel ik nog best een schijf zitten, geen idee of dat nog vanzelf weg gaat. Ik moest 3x per dag in een biotex bad en gister avond reageerde ik daar ineens super heftig op. Heel mijn huid waar ik mee in dat bad heb gezeten, zag super rood en stond in brand. Heel mijn heupen, billen en onderrug. Pffff nu ziet het nog steeds heel rood. Dus vanaf nu maar in de badedas. Morgen weer op controle
Elmyra wat fijn dat het beter gaat. Ik hoop dat je snel naar huis mag. Donutlover Gefeliciteerd met je zoontje!! Rian wauw 39 weken! Hoop ook voor je dat het nu snel gaat beginnen! Evaoh dat is ook niet fijn zeg zo'n reactie. Even navragen op controle misschien? Hier alles goed op last van m'n rug na dan. Gisteren even te veel gedaan. Toevallig ben ik vandaag vrij dus ik doe lekker rustig aan nu.