Ohnee wat lastig Als t echt waterpokken zijn zou ik eens vragen aan de gyn hoe en wat Misschien wachten tot na de besmettings periode? Anders dan kan hij straks niet eens in de buurt van de baby komen
Waterpokken had ie al gehad, roodvonk ook al en dit is niet de 5e en 6e ziekte. Ze houden het op een allergische reactie van het een of ander. Dus 1x hoeraa voor het niet besmettelijk zijn (er hebbenzelfs 2 dokters ff gekeken 😂 Better safe then sorry)
Oh gelukkig! Wel een geruststelling denk?! Ik heb zo'n baaldag vandaag! Ten eerste hebben we een muis in huis. We proberen hem al 2 dagen te vangen maar hij is ons te slim af, eet gewoon de pindakaas van de val zonder dat de klem hem doodt. En nu ging vanmorgen m'n auto stuk. Dat is in 2 jaar al 2 keer eerder gebeurd en nu weer hetzelfde gedoe met de koppakking. Ik was zo boos heb een potje zitten janken in de auto en heb besloten dat ik 'm weg doe. Ben het zat. Klote ding. Zo klaagmodus gaat weer uit.
Oh wat fijn dat het niets ernstigs/besmettelijks is! Morgen is D-Day voor jou! Humava, balen van je auto en de muis. Hopelijk is die laatste snel gevangen en kun je een goed alternatief voor je auto vinden! Hiee vannacht weer voorweeën gehad. Die zijn echt pijnlijk aan het worden. Van 12 tot 2u elke 8-10 minuten een contractie van 1-2 minuten. Ben om half 2 uit bed gegaan om vaatwasser aan te zetten en eea klaar te zetten voor vandaag voor als mijn moeder vanmorgen de kindjes moest doen. En toen trok het weer weg. Ben toen maar er terug gegaan naar bed. Nog 3 keer echt pijn gehad maar verder redelijk geslapen. Ben erg teleurgesteld en word ook moe doordat ik nu al een paar nachten op rij en paar uur wakker lig van die voorweeën. Vandaag 40 wk... je zou toch denken dat het niet heel lang met zou duren. Net ff flink liggen janken en nu maar opstaan en de kindjes klaar maken voor school. De jongste is hele dag thuis.
Gatsie rian, das geen pretje maar ik denk wel een goed teken dat er toch al wat regelmaat in zit! Weetje wat, morgen bevallen we gewoon allebei 🙌🏻 Zodat onze kleine beebjes er lekker voor het weekend gezellig bij zijn.
Lijkt me een goed plan net een heel stuk slijmprop met wat slierten bloed verloren. Dus misschien heeft het vanacht toch wat gedaan. Ga zo naar even een stuk wandelen met de jongste wie weet zet dat ook nog aan...
Rian Vandaag dus 40 weken. Kom er maar uit beeb! Balen dat het dan niet doorzet zeg! Hoop dat het niet al te lang meer gaat duren. Bij welke termijn ben je bij je andere kindjes bevallen? Bebe Morgen D-day. Wel raar idee of niet, dat morgen gewoon zover is en dat je baby geboren gaat worden! Zet hm op meid! Gelukkig geen besmettelijke dingen bij je zoon. Pfieuw! Humava Niet leuk zo'n auto de steeds kapot gaat. Zijn ook belachelijk dure dingen die auto's! Lekker potje om janken, dat lucht vaak wel even op! Ik zit momenteel weer thuis...... afgelopen zondag weer een bloeding gehad. Echt enorm balen, want werken ging eigenlijk best goed, ookal waren het maar 4 uurtjes. Bloedverlies was gelukkig niet veel, maar ja, het was er wel. Buik is sindsdien weer erg gevoelig en onrustig als ik beweeg. Volgende week vrijdag afspraak bij Gyn, overleggen wat te doen. (deze gyn heeft zondag ook echo gemaakt en zei dat ik maar kantoortaken moest gaan doen, niet meer in de zorg werken) Wil dit nogmaals met haar bespreken en zoja, dan moet ik me erbij neerleggen dat ik niet meer in de zorg zal werken tot na mijn verlof........ :'(
Rian spannend! Ik hoop voor je dat er iets serieus aan de gang is! Zulke slechte nachten als er niks gebeurt lijkt me vreselijk irritant. Daffie hè bah wat vervelend dat je weer een bloeding had. Zou balen zijn als je je werk niet meer kan doen. Maar luister goed naar je lichaam. Onze ongenode gast is niet meer! De muis zat vanmorgen in de klem. Hopelijk was dit de enige. Ben onderhand voor de 3e keer verkouden deze winter. Heb echt zo'n slechte weerstand nu ik zwanger ben. Maandag hebben we de 20 weken echo. Best wel spannend toch.
Gek eigenlijk zit terug te denken (doe ik wel echt vaak) bij de eerste heb ik helemaal nooit de slijmprop gezien/gevoeld. Bij de 2e wel. Hebben jullie dat ook, ik heb de afgelopen maanden best wel eens de vk gebeld omdat ik iets voelde of merkte wat ik van de andere 2 zwangerschappen helemaal niet herken! Toch veel vergelijken. Het is idd heeeeeeel vreemd dat morgen rond deze tijd er hopelijk een gezond klein meisje bij ons is. Geloof niet dat ik kan slapen vannacht. De koffer staat al in de auto, morgenochtend nog m'n dekentje en er spulletjes van manlief (hele volksverhuizing manman). M'n meissie moest vanmorgen al huilen omdat ze dacht dat ik naar het ziekenhuis moest aawhh dat wordt nog wat. Gelukkig is m'n zusje uit het buitenland al onderweg naar nl dus die is iig op tijd 🙌🏻 En daar zijn de kids een enorme fan van dus die zullen morgenavond heeeeeel blij zijn als ze komt logeren (dan zijn ze mij zo vergeten 😜
wow bebe3 zo spannend!! ik krijg al weer zenuwen als ik er aan denk dat ik over een 16 tal weken ook alweer zo ver ben...gelukkig nog ff tijd om aan dat idee te wennen. heel veel succes ermee!
Ben het ook nog helemaal niet zat eigenlijk....😔 Zal t zo enorm missen. I love my belly. Bij de andere was ik er aan toe maar nu is het voor mijn gevoel nog geen tijd...klinkt dat logisch? Moest er gister al eventjes om huilen! Zo verdrietig dat dit nooit meer terug komt ofzo
Ahh. Geniet er nog maar even extra van dan! Ik ben juist blij als ik de buik weer kwijt ben. En ik ben nog maar op de helft 🙈. Ik vind deze zwangerschap duidelijk zwaarder dan m'n vorige 2 en ik ben zo moe constant, echt niet grappig meer. En het hele zwanger zijn is sowieso niet helemaal mijn ding hoor. Het is heus heel bijzonder en de schopjes en alles is leuk maar ik zou graag 4 maanden overslaan en nu 36 weken zijn.
Gistermiddag om 18.21u is onze zoon geboren na een zeer vlotte bevalling. We maken het goed liggen ter observatie in het zkh vanwege dat geelzien maar de eerste uitslagen vallen mee. Net weer geprikt en als het goed is mogen weeal naar huis. Soms om 14.45u nog mijn dochter van school op te halen😂
Gefeliciteerd!!!! Wat mooi op de uitgerekende datum! Fijn dat het goed gaat op wat geelzien na. Hopelijk lekker snel naar huis. Van vinden je dochter en zoontje van hun broertje?