Donutlover ja 3 is wel goed zo. Mijn vriend had het wel vaak over nog een vierde, maar ik vind dat we op een gegeven moment gewoon ons verstand moeten volgen. De kamers zijn vol en ik wil de kinderen ook gewoon alles kunnen bieden. Daarbij worden ze ook steeds ouder, krijg je dalijk school, afspraakjes, sporten, zwemles etc. Ik wil dat ook allemaal de aandacht kunnen geven, zonder dat ik me brak voel door een zwangerschap of in de weer ben met weer een baby. Soms lijkt het me leuk hoor.. maar het geeft me ergens ook wel rust als ik er aan denk dat dit gewoon allemaal de laatste keer is. Maar het blijft dubbel. Humava ja.. mensen zeggen dat het alleen bij mijn buik zit, is ook wel vooral zo (nooit helemaal natuurlijk) maar ik voel me toch al wel flink uitgedijd hahaha Elmyra ja inderdaad.. het is het afsluiten van een periode wat door de hormonen altijd wel lastig is met momenten.. Vooral als je de leeftijd van de overgang nog niet hebt bereikt denk ik.. maar goed is goed.. anders kun je wel aan de gang blijven. Maar ik merk wel dat m'n gevoel er soms nog wel over wisselt, maar als ik moet kiezen qua verstand weet ik zeker dat het goed is zo. Als jullie effe jullie namen sturen in een pb dan ga ik effe kijken of het me lukt om een besloten groep te maken
Jaa zo staan wij er ook wel in hoor, 3 is genoeg kamers gevuld en zo is het nog te doen met alle afspraken straks. Zal je zien dat dit een tweeling is..whaha nee grapje dat zal wel niet. Niet echt suggesties.. maakt mij ook niet zoveel uit
Elmyra wat is premature ovariele insufficientie? Ik zou ook echt in shock zijn als ik door de ac heen zwanger zou raken! Hier was het nu ronde 2 raak, en de eerste ronde waren we nog nieteens heel serieus bezig. Dus dat was al een verrassing, wel een aangename hoor maar ik had verwacht dat het net zoals bij de vorige zeker wel tot ronde 4 zou duren. Geen suggesties voor de groepsnaam. Ik zal je zo mijn naam doorgeven Eva in een pb. Donutlover whaha pas maar op wat je zegt straks zijn het er echt 2
haha ja idd dat is zo maar ik acht de kans klein, komt ook niet voor in mijn familie ofzo. Ik heb mijn naam ook doorgegeven
Ohja sorry ... lage eicelvoorraad! Ofwel (dreigende) vervroegde overgang. We zijn ook met spoed IVF traject ingegaan toen vanwege mijn lage waarde, zelfs dan zou de kans klein zijn. Maar tot 2x toe dus toch spontaan zwanger voor IVF gestart werd. En nu dus door ac heen 😳. Ik heb de arts maar even gevraagd of hij wel zeker was van zijn diagnose 😅. Maar het blijkt toch echt zo te zijn. Ik heb heel veel mazzel gehad.
Ja gelukkig is het ons dus bespaard gebleven. Vaak zijn de eicellen dan ook niet meer van al te beste kwaliteit maar blijkbaar waren die ik nog had wel goede ☺️. Weet het ook niet, mijn verhaal is iig erg uitzonderlijk met deze diagnose maar het kan wel.
Humava eet smakelijk straks hopelijk proef je wel wat haha Elmyra nou gek is dat he! Bij mij zei de gynaecoloog dat het wel minimaal 1.5 jaar zou duren tot ik zwanger zou worden omdat ik maar 1 eileider heb.. die andere is toen met een goedaardig gezwel er uit gehaald. Maar het was gewoon 3x super snel raak.. hier maakt iedereen grapjes in de familie; hebben ze er een eileider bijgezet ipv uitgehaald ofzo Maar toch super mooi dat je het medische traject niet in hebt gehoeven, dat lijkt me echt heel zwaar.
Wat biza zeg! Nou gelukkig hebben jullie anders ervaren! Vandaag voel ik me een stuk beter zeg.. nog wel verkouden maar niet meer zo erg lijkt het. In de avond word t vaak erger. Heb net weer twee smoothies op met heel veel vitamientjes hopelijk helpt t haha Morgen 7w zwanger.. En dan nog een week en 2 dagen wachten tot de eerste echo ben zooo benieuwd
Hallo meiden.. Ik ben ook inverwachting van ons 3de kindje. Ik ben vandaag 10 weken. Het is spannend nog. Ik zag dat er al 2 net zijn bevallen. Heel erg gefeliciteerd! En geniet er maar lekker van.. Ik heb een dochter van 4 en een zoontje van 2. En nu zwanger van ons derde kindje..Wat echt een verrassing is. Maar heel erg welkom is.
Tjee Eva das ook heftig dat een eileider verwijderd is! Gelukkig heb je nog een (blijkbaar) superexemplaar overgehouden en kreeg de gyn geen gelijk met zijn voorspelling. Zonnestraal gefeliciteerd en welkom! Rian en Bebe jullie hebben het vast druk genoeg maar benieuwd hoe het met jullie en de kindjes is!
Heeeeell goed!! Al spoot de melk net dr neus uit...oops pijnlijk lijkt me! Vrijdag hebben we alleen de kindjes naar het ziekenhuis laten komen en verder niemand. Was heel fijn, 1,5 uur om rustig kennis te maken. We hebben een super verpleegkundige hier in her ziekenhuis en die heeft gister samen met de kindjes de beeb gewassen en gebadderd! Zo lief en geduldig van dr. Vandaag was manlief weer lekker thuis (heeft ook hier geslapen) bij de kids en die zijn vanavond hier lekker komen eten. Morgen waarschijnlijk naar huis.
Oh Enne geen Facebook groep voor mij, wij hebben geen Facebook meer. Daarom zat ik op deze groep, onze maandgroep deed dat jammer genoeg ook, werd niets meer gezegd en geschreven zo zonde.
Bebe wat fijn dat alles goed gaat! Bv komt dus goed op gang . Of geef je flesvoeding? Zou fijn zijn als jullie morgen lekker naar huis mogen. Zonnestraal Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook een dochter van 4 en zoontje van 2
Ah klinkt goed Bebe! Fijn ook zo'n vpk die het geduld heeft om samen met je kindjes de beeb te badderen. Mooi dat dat op die manier in het zkhs ook kan. Ik wil ze ook graag meteen er bij betrekken, zeker als ik thuis beval. En dan morgen hopelijk naar huis! Daar lekker wennen samen als gezin! Is je man ook nog lekker vrij? Haha ja das jammer dat dan in zo'n maandgroep niks meer gezegd word hè! Ik ben wel met de maart groep 'meegegaan' naar Faceook maar er ook weer uitgestapt. De groep was ook te groot vond het teveel. Dit is een mooi clubje zo overzichtelijk en niet ineens tich berichten erbij. En omdat we allemaal een derde kindje hebben/verwachten, het is mooi om zo ervaringen te kunnen delen.
Zonnestraal welkom!! Bebe ahh dat klinkt als een fijne tijd! Ik denk dat we hier ook gewoon blijven kletsen hoor! Vind fb wel fijn om te weten met wie je kletst en ook met het delen van foto's of dingen die meer privé moeten blijven ofzo, maar op een forum deel je toch weer andere dingen. Vandaag een rustig dagje hier.. Ze voorspellen de hele dag regen dus ik ga eerst maar even de bovenverdiepingen schoonmaken en vanmiddag iets leuks doen met de kinderen, knutselen of spelletjes ofzo. Als het goed is gaat mijn vriend vandaag de dokter bellen voor een verwijzing voor sterilisatie. Vind t aan de ene kant best spannend dat we die stap nu echt gaan zetten.. raar he.
Ohja jullie ook! Mijn vriend gaat 13 april laten knippen. Zou eerst 15 mrt maar dat is 3 dagen voor de uitgerekende datum. Dus toch maar iets opgeschoven 😏. Idd apart dat dat gaat gebeuren. Haha rustig? Bovenverdiepingen schoonmaken klinkt als een aardige klus 😯. Nou is voor mij 10 minuten wandelen al een opgave door t bekken dus heel objectief ben ik ook niet. Zou wel willen dat ik eens even flink door het huis kon. Hele dag regen 😳😩?!?! Gatver. Gelukkig vanochtend bezoek van een vriendin met kindjes dat is ook weer wat afleiding. Kom maar door met dat voorjaar ... ben er wel aan toe. Fijne dag allemaal iig!