Zwanger van de derde

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mamastier, 30 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    :roflmao: als het überhaupt dan nog niet gelekt is

2. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    He meid welkom!!!

Leuk je hier nu ook te zien!

xMeliisz vindt dit leuk.
  3. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    Hier even een update, merk dat ik wel meelees maar niet zoveel schrijf. Ben mentaal beetje gesloopt en voel me lichamelijk snel moe en misselijk, al wordt dat laatste langzaam beter. Even klagen dus hier :oops:

Had afgelopen weekend wat rust willen hebben, dochter mocht logeren bij opa en oma, daar bleek ze verkouden. Vanmorgen getest, gelukkig geen Corona want kreeg zojuist via digid de uitslag. Die DigiD hadden we na vorig quarantaine verhaal gauw voor beide kids aangevraagd, en je hebt inderdaad veeeeeel sneller de uitslag.

Ik was echt ongerust want morgen termijn Echo, spannend en zin in. Maar alle stress eromheen kan ik niet gebruiken. Mn zoontje gaat morgen voor de tweede x naar psz, en ik heb zo'n behoefte aan een beetje rust en regelmaat. Dus ben blij dat hij kan gaan. Of mn dochter ook naar school kan geen idee, hangt er vanaf hoe ze zich voelt uiteraard. Nou maar hopen dat we verder niet aangestoken worden door mn dochter want dan moeten we straks allemaal weer voor de zekerheid door de teststraat ik ben dus wel klaar met Corona, helaas zit er geen pauze knopje op. Die maatregelen kan ik daarentegen wel handelen. Zo klaagmodus uit.

Owja ik pas om 20uur de echo zodat manlief mee kan. Dus kan lekker de hele dag daarover stressen :D ben zo benieuwd.

4. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Helemaal goed toch! Het is ook allemaal niet niks, dikke knuffel en hopelijk word het vanaf nu alleen maar beter!

Gelukkig is ze negatief getest! Hoop zo dat het hele Corona gebeuren met een paar maanden een heel stuk minder is!

ooh en snap de stress naar de echo’s toe zo goed, leuk dat jullie samen kunnen maar gaat vandaag een lange dag worden..
    Iig heel veel succes en hopelijk plezier bij de echo!!

Mamastier vindt dit leuk.
  5. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Dankjewel:D
    Jij straks 3 juni kindjes zie ik?:D Mijn jongste dochter is van 19 juni 2018 (15e uitgerekend)
    Dankjewel!!
    Hoe gaat het nu met jou?

6. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Dankjewel!! Ja zie hier aardig wat bekende namen:thumup:

7. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Wat een gedoe hè met corona. Ik ben nu al zo’n 2,5e week verkouden maar negatief. Beide kids ook verkouden en de jongste afgelopen weekend 2 avonden koorts maar die springt alweer door de woonkamer heen:roflmao:

8. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    Ja gelukkig zijn die kids maar kort even ziek, maar voor ons een heel geregel met werk en opvang enz. Hopelijk snel iedereen weer fit!

9. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig gaan we weer langzaamaan richting het mooie weer. Kan ook niet wachten om straks weer lekker in de tuin te zitten met het zonnetje:rolleyes:

10. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Haha ja vraag me soms echt hoe we het voor elkaar hebben gekregen :p
    Wij nu dus de 14e uitgerekend, hoop dus iig dat we de andere datas overslaan, of dat hij ervoor komt.
    Bij de oudste ben ik met 38 wk ingeleid en de jongste met 38+6 bevallen, dus we houden goede hoop:roflmao:

xMeliisz vindt dit leuk.
  11. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Haha ja drukke boel. Wij hebben dat met december in de familie. Dochter heeft nog net aan een eigen dag zonder andere verjaardagen. Mijn man is 1 dag na onze jongste dus de 20e. Toen de jongste geboren was feliciteerde ik hem even na 12 uur.. hij van huhh met wat:roflmao:.. ik ja met je verjaardag.. hij ohjaa:roflmao::roflmao: . Hij zat met zijn gedachten zo bij de geboorte dat hij zijn eigen verjaardag vergeten was:p

Mimus vindt dit leuk.
  12. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Gister slechte dag hele dag bankhangen en misselijk en vandaag nog geen seconde misselijk geweest en prima dag. Zo raar hoe erg dat wisselt nu bij mij, maar vooral blij dát ik weer goeie dagen heb haha.

Noralie87 en Muisje2016 vinden dit leuk.
  13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik ben ook vandaag ineens niet meer misselijk. Ben dan meteen bang dat het mis is. Nog 3 dagen tot de echo. Ben er zoo mee bezig

14. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Fijn dat je in iedergeval wat goeie dagen er tussen hebt zitten!! Hopelijk snel alle dagen;)

Zuri vindt dit leuk.
  15. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    Zo herkenbaar, maar hier zit het helemaal goed, straks de echo gehad, lange dag op moeten wachten. Ben nu officieel 6-10-2021uitgerekend. Nu gaat het echt beginnen

Noralie87, xMeliisz, Zuri en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ik heb me vandaag af moeten melden voor mijn werk. Ben echt de hele ochtend aan het spugen geweest. Alles deed zeer. Nu nog misselijk, maar gelukkig niet meer spugen. Helaas werkt eten/niet eten niet en heb ik nog geen wondermiddel gevonden. Even aankijken hoe dit blijft gaan. Nog 2 dagen tot de echo.

Wij hebben onze eigen verjaardagen wel kunnen vermijden, maar mijn oudste is 2 dagen na mijn tante jarig, begin januari (en das niet zo handig), de middelste is 1 dag voor de verjaardag van een zoon van mijn vriendin jarig en deze baby staat vooralsnog gepland op 1 dag voor de verjaardag van een dochter van een andere vriendin. Vinden wij dus ook wel knap gemikt...

Oudste kwam met 39+5, uit zichzelf, middelste is gehaald met een geplande keizersnede met 38+0, dus het is even afwachten hoe dat met deze gaat. Vooralsnog hoop ik ontzettend op vaginaal bevallen, al is de keizersnede ook prima gegaan.

17. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw

Uitgerekende datum:

Juni
    ❀ 14 Juni - Mimus - 31 jaar

September
    ❀ 3 September - Noralie87 - 33 jaar

Oktober
    ❀5 Oktober - Muisje2016 - 35 jaar
    ❀5 Oktober - Lilou2019 - 36 jaar
    ❀6 Oktober - Mamastier - 31 jaar

❀20 Oktober - zuri - 32 jaar

November
    ❀2 November - mamavantwee37 - 38 jaar
    ❀5 November - wondertjes 1992 - 28 jaar
    ❀8 November - Limburgmama - 34 jaar
    ❀9 Novemver - Stokstaartje86 - 34 jaar
    ❀27 November - xMeliisz - 30 jaar

Jongens (2) }{ Meisjes (0) }{ Verrassing (1)

Afspraken:
    23 Maart - Limburgmama - Eerste echo
    24 Maart - Mamavantwee37 - Eerste echo
    25 Maart - Stokstaartje86 - Intake VK + Eerste echo
    26 Maart - Lilou2019 - Tweede echo
    30 Maart - Zuri - Termijnecho

6 April - Mimus - Controle VK
    7 April - Wondertjes 1992 - Eerste echo
    19 April - xMeliisz - Eerste echo
    20 april - Mamastier - controle vk

21 April - Noralie87 - GUO 20 weken
    28 April - xMeliisz - Telefonische intake VK
    30 April - Noralie87 - Controle VK

10 Mei - xMeliisz - Termijnecho

18. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ah wat fijn! Mooi dat je dan je datum hebt hè! Was dat ook de datum waar je zelf op uitgekomen was?

19. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ja maar jij bent al wat verder dan mij. Dan neemt de placenta het over en daardoor neemt de misselijkheid vaak wat af. Ik ben morgen pas 7 weken dus nog sprake van placenta werking. Wel superfijn dat je echo goed was!

20. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    Nee ik dacht 7 oktober, maar vorige echo zei ze indicatie voor 9 oktober.
    Maar zegt uiteindelijk natuurlijk niks die precieze datum. Kindjes zijn bij mij tweemaal voldragen met 41.5 :cool:

Noralie87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina