@mamavantwee37 heel veel succes morgen met de termijn echo!! Duim voor een mooi echo Hoe gaat het verder met iedereen?
Moe moe moe haha Maar dat komt ook omdat dochter enorm aan het spoken is snachts.. en ik nu geen weinig slaap kan gebruiken.. Afgelopen week nog wel even wezen bloedprikken omdat ik ook steeds zo licht in mijn hoofd ben en duizelig etc. Maar was allemaal goed gelukkig. We zijn nu een weekje op vakantie, dus hopelijk kunnen we allemaal even lekker bijkomen en genieten! We hebben er iig mooi weer bij!
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ Uitgerekende datum: Juni ❀ 14 Juni - Mimus - 31 jaar September ❀ 3 September - Noralie87 - 33 jaar Oktober ❀5 Oktober - Muisje2016 - 35 jaar ❀5 Oktober - Lilou2019 - 36 jaar ❀6 Oktober - Mamastier - 31 jaar November ❀2 November - mamavantwee37 - 38 jaar ❀5 November - wondertjes 1992 - 28 jaar ❀8 November - Limburgmama - 34 jaar ❀9 Novemver - Stokstaartje86 - 34 jaar ❀27 November - xMeliisz - 30 jaar Jongens (2) }{ Meisjes (0) }{ Verrassing (0) Afspraken: 17 april - mamavantwee37 - termijnecho 19 April - xMeliisz - Eerste echo 20 april - Mamastier - controle vk 21 April - Noralie87 - GUO 20 weken 21 April - Stokstaartje86 - Termijnecho + Aanvragen NIPT 28 April - xMeliisz - Telefonische intake VK 28 April - wondertjes1992- termijnecho 29 April - Mimus - Controle VK 30 April - Noralie87 - Controle VK 10 Mei - xMeliisz - Termijnecho 14 Mei - Mamavantwee37 - 3/4D echo en geslachtsecho 14 Mei - Muisje2016 - 20 weken echo ⭐Zuri ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
Gisteren gelukkig een goede uitslag van de NIPT gehad! Was me daar best een beetje druk om aan het maken. Waar ik bij de eerste volledig naïef was en eigenlijk amper stilstond bij dingen die mis kunnen gaan, had ik dat bij de tweede al iets meer en nu bij de derde nog meer. Toevallig ook in de omgeving iemand met een afwijkende nipt gehad en daarna de zwangerschap beëindigd. En een collega die bij de derde een kindje met downsyndroom kreeg. Super lief meisje, maar wat een impact op het hele gezin. En terwijl ik me hier dus al weken druk om loop te maken was er iets misgegaan met de uitslag per mail en bleek dat ik dit twee weken geleden al had kunnen horen Maar goed, belangrijkste is dat alles ok is. Kan ik me nu alvast langzaam druk gaan maken voor de SEO over 4 weken Verder voel ik langzaam steeds meer beweging, zo leuk! Vooral als ik een beetje in elkaar gevouwen zit voel ik af en toe zo'n mini-schopje van "hey, maak jij eens even ruimte voor mij!"
Hier een blaasontsteking en ben er best wel beroerd van. Veel harde buiken en pijn in mijn zij. Slaap heel slecht daardoor. Maar ben zooooo moe. Gisteren begonnen met antibiotica kuur, dus hopelijk slaat die snel aan!
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ Uitgerekende datum: Juni ❀ 14 Juni - Mimus - 31 jaar September ❀ 3 September - Noralie87 - 33 jaar Oktober ❀5 Oktober - Muisje2016 - 35 jaar ❀5 Oktober - Lilou2019 - 36 jaar ❀6 Oktober - Mamastier - 31 jaar ❀31 oktober - mamavantwee37 - 38 jaar November ❀5 November - wondertjes 1992 - 28 jaar ❀8 November - Limburgmama - 34 jaar ❀9 Novemver - Stokstaartje86 - 34 jaar ❀27 November - xMeliisz - 30 jaar Jongens (2) }{ Meisjes (0) }{ Verrassing (0) Afspraken: 19 April - xMeliisz - Eerste echo 20 april - Mamastier - controle vk 21 April - Noralie87 - GUO 20 weken 21 April - Stokstaartje86 - Termijnecho + Aanvragen NIPT 28 April - xMeliisz - Telefonische intake VK 28 April - wondertjes1992- termijnecho 29 April - Mimus - Controle VK 30 April - Noralie87 - Controle VK 3 mei - Mamavantwee37 - controle VK 10 Mei - xMeliisz - Termijnecho 14 Mei - Mamavantwee37 - 3/4D echo en geslachtsecho 14 Mei - Muisje2016 - 20 weken echo ⭐Zuri ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
Vandaag de termijnecho en alles was goed. Ben 2 dagen eerder uitgerekend, kom nu op 31/10 uit. Ze heeft meteen al een hoop gecheckt en o.a. hersentjes, buikje en nekplooi zagen er al goed uit. Ik kan weer opgelucht ademhalen en ben helemaal in de wolken <3
Pff ik ben erg afwezig, merk dat ik steeds in rollercoaster zit, maar het gaat fysiek goed. Vanavond controle gehad. Alles lijkt weer goed te zijn. Fijn om te weten. Maar voel me ook regelmatig onzeker. Dat is vermoeiend. Leef nu toe naar 20-weken echo en vervolg controles
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ Uitgerekende datum: Juni ❀ 14 Juni - Mimus - 31 jaar September ❀ 3 September - Noralie87 - 33 jaar Oktober ❀5 Oktober - Muisje2016 - 35 jaar ❀5 Oktober - Lilou2019 - 36 jaar ❀6 Oktober - Mamastier - 31 jaar ❀31 oktober - mamavantwee37 - 38 jaar November ❀5 November - wondertjes 1992 - 28 jaar ❀8 November - Limburgmama - 34 jaar ❀9 Novemver - Stokstaartje86 - 34 jaar ❀27 November - xMeliisz - 30 jaar Jongens (2) }{ Meisjes (0) }{ Verrassing (0) Afspraken: 19 April - xMeliisz - Eerste echo 21 April - Noralie87 - GUO 20 weken 21 April - Stokstaartje86 - Termijnecho + Aanvragen NIPT 28 April - xMeliisz - Telefonische intake VK 28 April - wondertjes1992- termijnecho 29 April - Mimus - Controle VK 30 April - Noralie87 - Controle VK 3 mei - Mamavantwee37 - controle VK 10 Mei - xMeliisz - Termijnecho 12 mei - Mamastier 20-wekenecho 14 Mei - Mamavantwee37 - 3/4D echo en geslachtsecho 14 Mei - Muisje2016 - 20 weken echo 18 mei - Mamastier controle vk ⭐Zuri ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
Ik voelde rond 11/12 weken leven, maar daarna niet, dus vandaar ook onzeker. Plus uitbraak 5e ziekte in nabije omgeving, ik heb geen antistoffen voor zover we weten. Was even spannend of mn dochter ziek werd of niet. En op werk en school van mn dochter al aantal x corona dichtbij, ik zit in een verhoogd risico groep, dus dat verzorgd de rollercoaster als de ene over is, begint het andere weer. Dat is erg vermoeiend. Hoop snel de baby weer te gaan voelen, maar bij de andere kids voelde ik het echt pas veel later, dus nog even geduld. We doen voorzichtig en rustig aan.
Hier vandaag de termijnecho gehad en een dagje vooruit gezet. Alles weer goedgekeurd! Ze heeft ook even wat dingetjes gecontroleerd: Maagje: juiste plek en gevuld Blaasje: juiste plek en gevuld Hartje: juiste plek Hersentjes: aanwezig, mooie vlindervorm en middellijn aanwezig Huid van ruggetje: was dicht Ruggengraatje leek oke voor zover ze dat nu kon beoordelen. Ik had nog gevraagd of ze de 13 weken echo ook konden doen in de vorm van pretecho, maar helaas moesten ze bij mijn praktijk de cursus nog volgen dus dat deden ze niet. Bij de volgende echo met 15 weken kunnen ze al wel een heleboel bekijken en beoordelen omdat ze dat al heel vaak hebben gedaan/gezien en alles was beter zichtbaar is. Ook gaan we dan naar het geslacht spieken..morgen ga ik de NIPT laten prikken. Ben natuurlijk superblij met al deze goede dingen vandaag, al was ik wel een beetje flauw toen ik er thuis achter kwam dat ze de echo niet op het usb stickje hadden gezet. Ik wou het zo graag laten zien aan de kids want de beeb was super beweeglijk. Zelfs de VK zei dat ze dat niet zo vaak zag zoveel beweging op dit termijn haha. Ene foto lag die op de buik en de andere op de rug haha.