Zwanger van de derde

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mamastier, 30 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Dit weekend zijn bed is opmeten en zien of het in het kamertje gaat

Mimus vindt dit leuk.
  2. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Zoontje ingeleid met 38 weken.
    En dochter spontaan met 38+6
    Dus hopelijk duurt het niet lang meer!

Noralie87 en xMeliisz vinden dit leuk.
  3. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Zou denk ik de jongste bij elkaar leggen..
    Oudste gaat steeds meer richting de pubertijd en wil wss meer privacy.
    En verschil tussen de jongsten is ook minder groot.

wondertjes1992 vindt dit leuk.
  4. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    voel me nog steeds het zelfde helaas..
    Dus maar weer rustig aan.

5. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Oh man, bij mijn oudste zoveel gedoe gehad met die geboortekaartjes. We zijn vlak na de bevalling opgenomen in het ziekenhuis, dus iets later kaartjes verstuurd (een week na de geboorte), althans, dat was de bedoeling. Ik kreeg de kaartjes thuis, stond het halve adres er niet op... Ik boos gebeld, zegt dat mens dat ik het kaartje niet goed in het vak heb gedaan of zoiets. Ik ben echt uit mijn stekker gegaan dat je dat toch even controleert. Ik miste de eerste 3 letters van onze naam, de straat en de postcode... :rolleyes:

Dus de boel zitten aanpassen en toen kregen we gratis nieuwe kaartjes. Krijg ik ze binnen, zie ik dat ik zelf ook nog eens 2 cijfers in onze postcode heb omgedraaid :rolleyes: Ik heb niet meer gebeld en ze maar gewoon verstuurd aangezien mensen via anderen gingen vragen of ons kindje wel leefde, want het was inmiddels al een paar weken geleden dat ik bevallen was....

De tweede keer bij een ander bedrijf op tijd geregeld en dat was echt een perfecte service. Dus dit keer regelen we het ook op tijd, maar ik doe pas dingen na de 20 weken echo.

6. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ah sterkte in ieder geval. Vervelend als je geen oorzaak hebt, want dan is er ook zo lastig iets aan te doen :(

Mimus vindt dit leuk.
  7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    nou idd, zit hem vandaag dus wel te stressen grr. Volgende week kan er pas iemand kijken of het aan het dak ligt. En als dat gemaakt moet worden kan het wel 8 - 10 weken duren:eek: en dan hoor je ook nog even dat zij alleen het dak doen en voor de vervanging van het verrotte hout weer een aannemer moet komen:eek::eek:oh man ik word gek. Zoals je al zei het zit altijd tegen met klusseno_O

Thnx, ik heb alweer kleertjes gekocht:oops: Normaal ben ik ook aanvullend verzekerd, dat wijzig ik altijd als we er voor gaan. Alleen nu was het nog niet zeker wanneer we er voor gingen en als we 2 maand later zouden beginnen waren we alweer in het nieuwe jaar met bevallen dus hoefde ik niet te wijzigen nog. En toen ineens zei manlief we doen het toch en ja toen was 31 januari net voorbij hahaha. Ik kon het pakket ook wel kopen bij de zorgverzekeraar alleen zou ik dan duurder uit zijn dan als ik zelf de dingen los ging kopen. Vandaar dat ik het zelf bij elkaar heb gezocht.

Lekkage snel verhelpen zit er dus niet in, aankomende donderdag pas een inspectie en als er wat gedaan moet worden 8-10 weken wachten voor ze tijd hebbeno_O ik word gek, en voor de vervanging van de verrotte plaat moeten we een aannemer hebben want omdat het de zijkant is valt het niet onder hun *zucht* dus dan zijn we afhankelijk van nog een bedrijf. Voelt gewoon alsof je niet verder kunt, maar eigenlijk is dat niet zo natuurlijk. Want we kunnen wel isoleren wat niet dakkapel is en de andere kant kunnen we gaan afwerken misschien

8. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Och och wat een gedoe zeg!

9. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Agrrr wat rot :(:(

Ik zou ook de twee jongste doen..

Stokstaartje86 vindt dit leuk.
  10. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ooh man ik voel het gewoon! Ik zou ook vreselijk uit mijn plaat gaan, het is verdorie hun werk dan controleer je toch of je de opdracht goed binnen krijgt. Dat ze de fout van de postcode niet zien kan ik me nog voorstellen, maar of alles wel op de juiste plek staat is hun werk hoor jeeemig

11. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Wat ontzettend balen allemaal @Stokstaartje86, hopelijk kan alles zo snel mogelijk worden aangepakt!

Sorry dames ben beetje egoïstisch op het moment door niet overal op te reageren!
    Maar even geen puf voor, leef wel met jullie mee! X

12. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    Lekker in je eigen bubbel ook blijven die laatste dagen/weken! Hopelijk voel je je snel beter!

Mimus vindt dit leuk.
  13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    dat snappen we hoor, je bent aan het eind en moe en voelt je slecht. Logisch toch dat je wat meer met jezelf bezig bent.

Mimus vindt dit leuk.
  14. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    @Mimus wat naar, hopelijk beval je snel en is het dan spontaan beter. En logisch dat je nu in je bubbel zit.

Ik zag geen meldingen vreemd genoeg, maar toch heel wat berichten gemist in twee dagen.
    Ik had weer een angstaanval, wel meegelezen vh weekend maar niet gereageerd.
    Was er nogal door over vallen.

Vandaag een pittige dag op werk, dan merk ik dat ik doodmoe raak, maar het geeft ook afleiding, structuur dus baal dan dat collega's goedbedoeld zeggen dat ik minder moet gaan werken als het niet gaat. Wil dat nog niet, net pas 21weken, wil nog 14 weken nuttig voelen. Duurde bij de twee andere ook 41.5 voor ik beviel, die laatste weken zijn zwaar, dus zie er nu soms al tegen op.

15. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    wat naar die angstaanvallen! Ben je daar mee bekend? Kan me goed voorstellen dat je niet minder wilt gaan werken, maar ze bedoelen het wel goed natuurlijk he. Ze zijn bezorgd om hun collega en de kleine in je buik:D

16. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik krijg telkens geen meldingen van dit topic zo raar....
    @Stokstaartje86 hopelijk is alles snel opgelost.
    @Mimus zo naar als je je niet goed voelt hopelijk is het snel weer wat beter.

Mimus vindt dit leuk.
  17. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    De lekkage zal niet snel opgelost zijn helaas. Aankomende donderdag komen ze pas een dakinspectie doen en voor de aannemer een inschatting gemaakt wat er vervangen moet worden aan hout. Ze moeten het dus een soort van samen doen. De 1 eerst het rotte hout vervangen en dan de andere het dak fixen. Degene die het dak doet had sowieso al aangegeven dat het heeel druk was en we sowieso konden rekenen op 8 - 10 weken wachttijd, maar ja dat gaat pas in als ze de inspectie gedaan hebben dus zit er alweer een week extra bij. En ik ben bang doordat het een gecombineerde klus is dat het nog langer gaat duren want die kan dan niet en die kan dan niet enz. Dus we zijn straks 2 a 3 maanden verder voor het klaar is minimaal. Dus nu moeten we er maar omheen gaan werken. Alles was niet met de dakkapel te maken heeft kunnen we in ieder geval mee door voor een groot deel, maar fijn is het niet. En anders moeten de dames maar een tijdje bij elkaar op de kamer slapen zodat ik de babykamer alvast kan gaan sauzen (hebben overal structuur). En dan daarna kan oudste weer op die kamer slapen totdat haar nieuwe kamer klaar is

18. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113

Oh wat een gedoe joh! Is de inspectie al geweest? Hopelijk krijgen ze het goed gepland!

19. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    Wat pittig joh, maar zo doodmoe worden is ook niet fijn. Kan je niet bv naar 6 uur op een dag gaan? Wel de afleiding, structuur en regelmaat, maar proberen te voorkomen dat je zo doodmoe wordt? Heftig ook die angstaanvallen zeg. Krijg je daar wel hulp voor?

20. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    Hier morgen echo en toch wel weer zenuwachtig. Het is 4 weken geleden dat we echo gehad hebben en ondertussen voel ik bijna niks meer. Alleen een groeiende buik! En sinds 2 dagen voel ik waar de baby ligt als ik op mijn zij heb geslapen haha. Maar dan voel ik een bobbel.

En ook spannend wat het wordt. Als is hier alles welkom. Lichte voorkeur denk ik voor een jongen, lijkt me wel leuk, 3 jongens. Hoewel een meisje ook wel weer leuk is. Ik ben vooral heel nieuwsgierig. En hopelijk is alles gewoon goed!

Mimus vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina