@Stokstaartje86 fijn dat alles goed was! Wij mogen volgende week voor de 20 weken echo! @Noralie87 ah vervelend dat hij in stuit ligt! Ben je van je dochter in stuit bevallen? Hopelijk draait hij nog! @MLB spannend!! Vandaag kijken en zelf ook tot zondag wachten? Hier weer controle gehad en alles was goed. Op de weegschaal van de verloskundige kom ik altijd veel meer aan als op m'n eigen. Zo stom. Woog 4 weken geleden thuis 79 en bij de VK in de ochtend 79.5 en nu vanmorgen woog ik 80.5 en bij de verloskundige zojuist 82 . Maar goed. Ze zijn dat het nog prima was.
Hahah jaa ik heb wat mogelijke meelezers hier op het forum dus vind ik niet leuk als ze het zo te weten komen
Nee wij gaan niet wachten tot zondag, ben veeeel te nieuwsgierig haha. Oh irritant ja die verschillende weegschalen
Hoi dames, mag ik hier komen meeschrijven? zit nu op 11dpo en had gisteren een positieve digitale CB.
Thuis weeg je vaak voor het eten en zonder kleren. Bij de vk heb je gegeten gedronken en kleren aan. Dat kan soms best een groot verschil zijn
Ja is ook. Maar toch haha. Thuis ook s ochtends , nu s avonds. Naja ik hou m'n ochtend gewicht wel bij
Prachtige echos @Stokstaartje86 en @Noralie87, en hopelijk draait jullie boef nog even de komende weken!! @shirley1987 wat leuk, gefeliciteerd en welkom!
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ Uitgerekende datum: Juni ❀ 14 Juni - Mimus - 31 jaar September ❀ 3 September - Noralie87 - 33 jaar Oktober ❀5 Oktober - Muisje2016 - 35 jaar ❀5 Oktober - Lilou2019 - 36 jaar ❀6 Oktober - Mamastier - 31 jaar ❀31 oktober - mamavantwee37 - 38 jaar November ❀5 November - wondertjes 1992 - 28 jaar ❀8 November - Limburgmama - 34 jaar ❀8 November - Stokstaartje86 - 34 jaar ❀19 November - 2jongensmama - 38 jaar ❀25 November - xMeliisz - 30 jaar December ❀6 December - MLB - 26 jaar ❀16 december - Memmiee - 29 jaar Februari ❀19 februari - Opnaar3 - 33 jaar Jongens (7) }{ Meisjes (2) }{ Verrassing (0) Afspraken: 15 juni - MLB - geslachtsbepaling 15 juni - 2jongensmama - controle vk 16 juni - wondertjes1992 - 20 weken echo 17 juni - Mimus - controle vk en plan bespreken 22 juni - xMeliisz - controle vk 22 juni - Noralie87 - controle vk 25 juni - 2jongensmama - 20 weken echo 28 juni - Mamastier - 22 weken vaccinatie 29 juni - Mamastier - hartje luisteren extra met kids door vk 2 juli - mamavantwee37 - controle vk 5 juli - xMeliisz - 20 weken echo 8 juli - Opnaar3 - 1e Echo en intake vk 9 juli - Mamastier - bloedprikken GTT en 27 weken Rhesus c 12 juli - Mamastier - controle vk 13 Juli 10.00 uur - Stokstaartje86 - Controle VK 16 juli - Mamastier - groeiecho 16 juli - Noralie87 - liggingsecho 13 augustus - Mamastier - groeiecho 10 september - Mamastier -groeiecho ⭐Zuri ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
ja in de avond ben je op je zwaarst. Hele dag gedronken gegeten, vocht vasthouden met dit weer. Ik hield ook altijd vast aan mijn eigen meetwaarden. Vond het ook altijd super frustrerend dat wegen. Deze zwangerschap wegen ze me niet. Geen idee waarom niet
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ Uitgerekende datum: Juni ❀ 14 Juni - Mimus - 31 jaar September ❀ 3 September - Noralie87 - 33 jaar Oktober ❀5 Oktober - Muisje2016 - 35 jaar ❀5 Oktober - Lilou2019 - 36 jaar ❀6 Oktober - Mamastier - 31 jaar ❀31 oktober - mamavantwee37 - 38 jaar November ❀5 November - wondertjes 1992 - 28 jaar ❀8 November - Limburgmama - 34 jaar ❀8 November - Stokstaartje86 - 34 jaar ❀19 November - 2jongensmama - 38 jaar ❀25 November - xMeliisz - 30 jaar December ❀6 December - MLB - 26 jaar ❀16 december - Memmiee - 29 jaar Februari ❀19 februari - Opnaar3 - 33 jaar ❀25 februari - Shirley1987 - 34 jaar Jongens (7) }{ Meisjes (2) }{ Verrassing (0) Afspraken: 15 juni - MLB - geslachtsbepaling 15 juni - 2jongensmama - controle vk 16 juni - wondertjes1992 - 20 weken echo 17 juni - Mimus - controle vk en plan bespreken 22 juni - xMeliisz - controle vk 22 juni - Noralie87 - controle vk 25 juni - 2jongensmama - 20 weken echo 28 juni - Mamastier - 22 weken vaccinatie 29 juni - Mamastier - hartje luisteren extra met kids door vk 2 juli - mamavantwee37 - controle vk 5 juli - xMeliisz - 20 weken echo 8 juli - Opnaar3 - 1e Echo en intake vk 9 juli - Mamastier - bloedprikken GTT en 27 weken Rhesus c 12 juli - Mamastier - controle vk 13 Juli 10.00 uur - Stokstaartje86 - Controle VK 15 juli - Shirley1987 - 1e echo 16 juli - Mamastier - groeiecho 16 juli - Noralie87 - liggingsecho 5 augustus - Shirley1987 - termijnecho 13 augustus - Mamastier - groeiecho 10 september - Mamastier -groeiecho ⭐Zuri ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
Ha dames, ook bij mij stonden de meldingen weer eens uit Wordt lekker gekletst hier! @Mimus je bent gewoon de 40 weken voorbij!! Wat een gek gevoel lijkt me dat! (Ik ben beide keren ook eerder bevallen, ben heel benieuwd of de 3e langer blijft zitten.) Maar kan me voorstellen dat ie nu wel mag komen! Succes met deze tropische temperaturen @Noralie87 Wat fijn dat de groei-echo goed was en hopelijk draait ie nog uit zichzelf. Heb je bij je dochter een versie gehad? Mijn oudste lag de hele zwangerschap in stuit en is met 35 weken met een versie gedraaid. Tweede lag netjes in hoofdligging (voelde ook zó anders qua beweging) en deze derde ligt weer in stuit. Hoop natuurlijk dat ze zelf omdraait maar zou anders zo opnieuw een versie doen. @Stokstaartje86 Wat een gedoe, al die verbouwingsperikelen!! Kan me wel voorstellen dat dat niet relaxed is en je graag alles af wil hebben voor de bevalling. Maar mocht dat niet gaan lukken zou ik ook proberen om een hoekje voor de baby op jullie kamer te maken en het maar een beetje los te laten. Baby's slapen toch het liefst bij papa en mama. Maar snap wel dat het qua hormonen en nesteldrang niet leuk is! @MLB Wat leuk dat jullie het al weten! Ik ben benieuwd! Statistisch gezien moet het een meisje zijn, we hebben meer roze nodig in de lijst! @Opnaar3 en @shirley1987 welkom en gefeliciteerd!! Ik vergeet vast nog ergens op te reageren, maar heb jullie in ieder geval wel gelezen Hier alles goed. Mijn man is deze week vrij en we zijn aan het klussen. Oudste dochter krijgt een grotere kamer op zolder en haar kamer wordt babykamer. Gisteren alles leeggehaald, naar de bouwmarkt en al het behang eraf. Vandaag vullen, schuren en hopelijk verven. De planning is morgen behangen en dan vrijdag meubels erin. Lees wel overal dat bij temperaturen boven de 30 graden je eigenlijk niet moet verven cq behangen... Alleen kunnen we de planning niet zomaar omgooien, man heeft alleen deze week vrij en voor de komende dagen hebben we oppas geregeld. Maar goed, we zien wel waar het schip strand, proberen maar zó vroeg mogelijk te beginnen en 's avonds nog wat te doen...
dank je wel. zo leuk om daarna het resultaat te zien vind ik altijd… als dan na al dat klussen de babykamer helemaal is hoe je het had ingebeeld…
Jaa de tijd vliegt voorbij hè!! En idd van mij mag hij wel komen, worden lange dagen zo met de warmte. Maar voor jullie ook zeg, idd maar goed om jullie zelf ook denken, kunnen jullie misschien ergens een mobiele airco lenen? En idd maar proberen zo vroeg en laat mogelijk te klussen. Heel veel succes en sterkte alvast en hopelijk krijgen jullie het zover af als in de planning stond!!
Aaahhh je bent nog niet bevallen. Wat heb ik met je te doen. Hopelijk mag het snel gebeuren. Sterkte met de warme dagen!!