ow dat meen je. nee dat heb ik niet haha. Er zijn ook mensen die er blind op vertrouwen. Dat is ook niet handig want als een paaltje precies in het midden van 2 sensoren valt en ze hem niet zien zit je er alsnog tegenaan. En ja dit gebeurt echt haha. En dan zeggen ze ook nog, maar de parkeersensoren deden het niet. Dan denk ik echt jongens het is een hulpmiddel die jou helpt dus het niet voor je doet
Hahah inderdaad, maar dat zijn dezelfde mensen die nooit ergens zelf iets aan kunnen doen, ligt altijd aan iets of iemand anders Had ik daar maar een tikje last van. Ik trek juist alles mezelf aan, ook niet handig We hebben deze auto al sinds 2015 maar ben nog niet aan de piepjes gewend, gaat wel beter. Het eerste jaar zette ik ze standaard uit
Whaha ja bizar he Daar heb ik ook een handje van, maakt het leven zeker niet makkelijker Geniaal dit! Tegen de tijd dat je er aan gewend bent moet je een nieuwe auto met nog nieuwere snufjes waar je niet aan kunt wennen
Pfff ja die auto’s… wij hebben er elke dag discussie over thuis, moeten denk ik ook een nieuwe als de baby er is. Maar ja welke hè, ach we zullen er over een paar maandjes vast over uit zijn
Wij hebben een Mazda 2 van 20 jaar oud ofzo en geen idee of t gaat passen, maar we rijden erg weinig. Wel 3 zitplaatsen achterin, dus voor die keer dat we echt met 5 in de auto zitten, dan kan de oudste 8 jaar, (131 cm en 24 kg) tussenin. Die zit dan vastgeklemd ik ga niks nieuws kopen. Wij rijden zo weinig, of althans, vooral korte stukjes. Als deze ermee stopt of niet door de keuring komt, zoek ik weer wat anders uit. Moet me vooral niet teveel kosten en ook niet qua wegenbelasting. Man werkt vooral aan huis, met af en toe een afspraak buiten de deur, ik werk nu met Corona aan huis, maar ga normaal met de trein naar het werk. Dus het is voor het boodschappen doen, af en toe een uitje, een keertje ophalen bij een vriendje en 2x per week heen en terug naar schoonmoeder (13 minuten). Alleen vakanties doen we met de auto. Kofferbak is vrij ruim en anders kopen we wel een dakkoffer.
Dankjewel heb gelukkig even te tijd daarvoor. Nu is niet verstandig dus wacht met solliciteren tot ik verlof heb/de kleine geboren is. Iemand nog suggesties voor leuke beroepen/sectoren?
Hier was controle weer goed. Nog steeds in stuit. Dus afwachten wat hij de komende weken gaat doen, zelf draaien of niet
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ September ❀ 3 September - Noralie87 - 33 jaar Oktober ❀5 Oktober - Muisje2016 - 35 jaar ❀5 Oktober - Lilou2019 - 36 jaar ❀6 Oktober - Mamastier - 31 jaar ❀31 oktober - mamavantwee37 - 38 jaar November ❀5 November - wondertjes 1992 - 28 jaar ❀8 November - Limburgmama - 34 jaar ❀8 November - Stokstaartje86 - 34 jaar ❀19 November - 2jongensmama - 38 jaar ❀25 November - xMeliisz - 30 jaar December ❀6 December - MLB - 26 jaar ❀16 December - Memmiee - 29 jaar Februari ❀19 februari - Opnaar3 - 33 jaar ❀25 februari - Shirley1987 - 34 jaar Bevallen ❀ 17 juni - Mimus - 31 jaar - 40+3 Jongens (8) }{ Meisjes (2) }{ Verrassing (0) Afspraken: 22 juni - xMeliisz - controle vk 25 juni - 2jongensmama - 20 weken echo 28 juni - Mamastier - 22 weken vaccinatie 29 juni - Mamastier - hartje luisteren extra met kids door vk 2 juli - mamavantwee37 - controle vk 5 juli - xMeliisz - 20 weken echo 8 juli - Opnaar3 - 1e Echo en intake vk 8 juli - Noralie87 - controle VK 9 juli - Mamastier - bloedprikken GTT en 27 weken Rhesus c 12 juli - Mamastier - controle vk 12 juli - wondertjes1992 - suikertest 13 juli 10.00 uur - Stokstaartje86 - Controle VK 13 juli - MLB - 20 weken echo 14 juli - wondertjes1992 - 24 weken echo 15 juli - Shirley1987 - 1e echo 16 juli - Mamastier - groeiecho 16 juli - Noralie87 - liggingsecho 5 augustus - Shirley1987 - termijnecho 10 augustus - MLB - controle VK 13 augustus - Mamastier - groeiecho 10 september - Mamastier -groeiecho ⭐Zuri ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ September ❀ 3 September - Noralie87 - 33 jaar Oktober ❀5 Oktober - Muisje2016 - 35 jaar ❀5 Oktober - Lilou2019 - 36 jaar ❀6 Oktober - Mamastier - 31 jaar ❀31 oktober - mamavantwee37 - 38 jaar November ❀5 November - wondertjes 1992 - 28 jaar ❀8 November - Limburgmama - 34 jaar ❀8 November - Stokstaartje86 - 34 jaar ❀19 November - 2jongensmama - 38 jaar ❀25 November - xMeliisz - 30 jaar December ❀6 December - MLB - 26 jaar ❀16 December - Memmiee - 29 jaar Februari ❀19 februari - Opnaar3 - 33 jaar ❀25 februari - Shirley1987 - 34 jaar ❀28 februari - Angelmom1 - 37 jaar Bevallen ❀ 17 juni - Mimus - 31 jaar - 40+3 Jongens (8) }{ Meisjes (2) }{ Verrassing (0) Afspraken: 22 juni - xMeliisz - controle vk 25 juni - 2jongensmama - 20 weken echo 28 juni - Mamastier - 22 weken vaccinatie 29 juni - Mamastier - hartje luisteren extra met kids door vk 2 juli - mamavantwee37 - controle vk 5 juli - xMeliisz - 20 weken echo 8 juli - Opnaar3 - 1e Echo en intake vk 8 juli - Noralie87 - controle VK 9 juli - Mamastier - bloedprikken GTT en 27 weken Rhesus c 12 juli - Mamastier - controle vk 12 juli - wondertjes1992 - suikertest 13 juli 10.00 uur - Stokstaartje86 - Controle VK 13 juli - MLB - 20 weken echo 14 juli - wondertjes1992 - 24 weken echo 15 juli - Shirley1987 - 1e echo 16 juli - Mamastier - groeiecho 16 juli - Noralie87 - liggingsecho 5 augustus - Shirley1987 - termijnecho 10 augustus - MLB - controle VK 13 augustus - Mamastier - groeiecho 10 september - Mamastier -groeiecho ⭐Zuri ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
@Angelmom1 wat fijn dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd, had je al best een tijdje gevolgd natuurlijk in het zwanger worden draadje. Spannend natuurlijk weer die eerste weken. Maar welkom in dit groepje!
Oei hopelijk toch nog even draaien!! Zo'n uitwendige versie lijkt me toch ook geen pretje. Maar stuitbevalling natuurlijk nog minder graag!
@Angelmom1 gefeliciteerd en welkom! @Noralie87 hopelijk draait ie snel even zelf. Hier vanmorgen plots weer spugen. Pruts lag ook helemaal tegen mijn maag aan en was vrolijk aan het stampen. Zou dit daardoor zijn? Druk op maag even te groot ?
ik kreeg net een screenshot van mijn man waarin hij vraagt of de aannemer al naar de planning had gekeken. Antwoord van de aannemer: ik probeer, met de nadruk op probeer, met 2-3 week. Ik hoop het zo dat dit hem gaat lukken! Geeft toch weer een beetje hoop en positieve energie!