Ik ben eindelijk weer zwanger jeej!! In febr een zwangerschap af moeten breken ivm chromosomale afwijkingen (niet levensvatbaar) etc.. De wens voor een kindje werd er niet minder op. Alleen die vervelende cyclussen... Er zat er zelfs een bij van 8 dagen... Vorige week zondag getest, mega licht streepje. Toen dinsdags getest en was het streepje weg. Ik weer helemaal teleurgesteld. Maar ik ben nog steeds niet ongi dus vanmorgen maar met eigenlijk beetje tegenzin een test gedaan en na 2 minuten zag ik dit! WAOW! Happy me! Had eind augustus eigenlijk afspraak bij de gyn ivm die super onregelmatige cyclussen, die mogen we veranderen in een echo 😁 nu wel zenuwachtig voor onderzoeken. Heb evt weer recht op een vruchtwaterpunctie maar weet niet zo goed of ik dat moet doen. Herhalingskans is 1% en ben bang dat ik na de punctie een miskraam krijg en dat naderhand blijkt dat t kindje toch gezond was.. Pffff en moet ik nu naar de gyn of gewoon bij mijn vk? Ik ben blij maar wel een beetje bang voor de rest nu. Zullen we nu wel een gezond kindje hebben?
voorzichtig gefeliciteerd en succes met de rest! Eerst even op je in laten werken dat je weer zwanger bent voordat je je zorgen gaat maken he!
Hè Jagi, Ik zag dat je bij mij ook gereageerd hebt. Ik weet niet welke afwijkingen er gevonden zijn bij jou kindje, maar is de nipt niks voor jou. Deze test op trisomie 13, 18 en 21. Dan heb je geen risico op miskraam.
Gefeliciteerd! Ik zou anders je HA gewoon even vragen wat het beste is.. Heb ik ook gedaan toen ik in januari zwanger was.. (bij mij was/is i.v.m. chronisch medicijn gebruik) Ik stond en ga nu ook weer onder controle bij t ziekenhuis. Spannend! Duim voor je!