hey meiden na mijn zeer onregelmatige cyclus, (zie onderschrift) ben ik dan toch zwanger geworden! had het totaal niet verwacht ivm mijn cyclus, maar tis echt zo. weet alleen niet hoever ik ben want heb in sept mijn laatst ongi gehad, en in okt en nov nog getest en was negatief. en nu ineens dinsdag een positieve test. kan het nog niet goed geloven, heb nog verschillende testen gedaan of het wel echt zo was, maar zijn allemaal positief! op 3 feb heb ik een afspraak met de verloskundige ik hou jullie op de hoogte. liefs miek
Van harte met je zwangerschap! In febr. pas een afspraak? Gezien je onregelmatige cyclus vind ik dat persoonlijk best een beetje laat Ik zou vragen of je in jan. al terecht kunt!
dankje voor je feliciaties vondt het zelf ook laat, en heb ook gevraagd of het niet eerder ging. maar die verloskundige zei ook, dat ze zoiezo iets later aanhoudt, omdat ze mij graag wel wat wil laten zien op de echo, en misschien dat ik nog niet zo ver ben, en ik zou al eerder komen, is dat gelijk weer zo'n teleurstelling als er nog niks te zien is, dus heb maar ingestemd met de afspraak op 3 feb groetjes mik
Heee meis! Nogmaals van harte gefeliciteerd! Hopelijk binnenkort samen shoppen! Ga lekker van je zwangerschap genieten!
dank je zou wel gezellie zijn samen shoppen. hoop voor jullie dat het ook binnenkort raak is fijne vakantie! xxx