goedemiddag ik ben Everdina en ik ben 35 jaar oud na ruim een jaar proberen zijn we eindelijk zwanger, nog wel heel kort maar we hopen dat het goed gaat. Nou is mijn vraag hebben jullie ook wel eens pijn in jullie onderbuik daar heb ik geregeld last van en zijn er hier ook dames die Prikkelbare darm syndroom hebben? en hoe voeg ik een banner toe?
He Everdina, Allereerst; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welcome to the club!! Spannend en onzeker die beginfase he! Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan. Hoe ver ben je nu precies? Ik ben onderweg naar week 6. Hiervoor een miskraam gehad met 5 weken, dus wel extra onzeker daarover. Ik begrijp dus je angst. Ik ben wel extra positief dit keer, omdat ik net over de termijn ben van de vorige keer en ik heb deze keer veel meer last van zwangerschapskwaaltjes. Dit hoeft natuurlijk niets te zeggen, maar het voelt gewoon anders. Wat fijn trouwens dat het voor jullie na een jaar nu eindelijk raak mag zijn!! Is dit jullie eerste kindje? Voor mij wel ons eerste kindje en allemaal zo spannend!! Wat je schrijft over je buikpijn.. Wat voor buikpijn gevoel ervaar je precies? Heb je krampen of steken? Ik heb me laten vertellen dat het er allebei een beetje bij hoort. Steken heb ik ook last van, een beetje een getrek aan de binnenkant van mijn onderbuik. Het schijnt dat je baarmoeder al aan het oprekken/groeien is en dat voel je. Het doet niet echt pijn bij mij, maar het voelt een beetje trekkerig, als steken. Als je hevige krampen hebt, dat het echt onwijs pijn doet moet je het wel even in de gaten houden en misschien even langs een huisarts. Ik ben niet bekend met het prikkelbare darm syndroom. Een banner toevoegen; Klik bovenin op ''banners'' en kies degene jij leuk vindt; voeg toe hoelang je zwanger bent en kopieer de link die tevoorschijn komt. Ga vervolgens naar je gebruikersinstellingen en klik links op ''handtekening wijzigen''. Hierin plak je de link en sla je de handtekening op. Groetjes van Grace
Wat fijn dat het gelukt is! Gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap! Pijn in onderbuik had ik ook af en toe. Hoort er allemaal bij
Gefeliciteerd! En weet niet precies wat je bedoel met pijn in je buik, maar ik had vanaf week 4 tot 6 regelmatig ongesteldheidskrampen, niet zo heel erg. Maar xe zeggen dat het erbij hoort! Fijne zwangerschap!
Ik ben 10 weken, en heb sinds gisteren weer lichtje buikpijn. Trekt door naar mijn linkerlies, ik probeer alle pijntjes te verklaren dus denk dat het bandenpijn is.
Gefeliciteerd! Beetje steken kan wel zolang het niet heftige krampen met bloedverlies zou ik me nog niet heel veel zorgen maken. Hopelijk gaat alles goed en heb je een fijne zwangerschap