Hoe laat krijg je de HCG waarde te horen? Ik moet stiekem de hele tijd aan je denken, vind het echt enorm leuk voor je (jullie)! Heb je zelf een gevoel dat je zwanger bent van 1 of 2 kindjes?
Tussen half 3 en half 6. Deze poging hebben we in het LUMC gedaan Ik heb echt geen idee of het een tweeling of eenling is. Het maakt me niet uit, als het maar lekker blijft zitten en alles goed gaat. Net al wel de eerste misselijkheid gehad. Latte machiato bij de lunch is geen goed idee meer
Ah, die poli zit hier recht tegenover (ik werk op de kinder poli) Gelijk al wat misselijk dus, dat HCG zal vast goed hoog zijn Ben benieuwd, duim voor een mooi getal zo!
HCG moet minimaal 50 zijn, is bij mij 175!!! Past bij een meerlingzwangerschap, maar deze waardes komen ook bij een eenlingzwangerschap voor. Maandag weer prikken...
Super, gefeliciteerd!!! Ik denk toch echt dat het er 2 zijn hoor Wanneer ben je uitgerekend, halverwege Oktober denk ik?
Gefeliciteerd! Wat bedoel je precies met icsi 3.2 Bedoel je dat je zwanger bent van een cryo uit poging 3?