Hallo lieve forumbezoekers! Wij zijn in verwachting van ons eerste kindje!! Ik ben nu 7weken zwanger en we zijn heel erg blij!! Ik voel me erg moe en merk aan me lichaam dat er veel veranderd. Ook de bekende zorgen zijn er: als het allemaal maar goed gaat met die kleine! Als het maar gezond is! 27juni gaan we voor het eerst naar de verloskundige!! Spannend!! Ik zag hier het forum en heb me aangemeld vind het erg leuk om er met jullie over te praten! Liefs
Gefeliciteerd! Echt bijzonder he, eerste kindje! Ik verwacht ook de eerste kindje. Moeheid hoort helaas bij, bij de eerste 3 maanden, daarna heb je vollop energie! En kwaaltjes begint te komen zoals pijnlijk borsten, misselijkheid etc maar het verschilt per persoon! En heel bekend inderdaad; als het maar goed gaat met baby! Maar de beste is ervan genieten! Dat doe ik ook en alles gaat heel goed.
gefeliciteert en lekker gaan genieten zijn ook in verwachting van ons 1e kindje, wij mogen 28 juni naar de vk voor een echo. ben nu 6weken en 5 dagen zwanger en heb inderdaad al bekende symptomen. zoals: gespannen/pijnlijke borsten, maag/darmen die al opzetten na het eten, af en toe wat misselijk en soms geen honger gevoel hebben en dan weer wel. blijft altijd spannend natuurlijk, ook ik ga proberen te genieten
Bedankt allemaal!! Super lief jullie reacties! En ook goed om te lezen dat jullie ook zoveel herkennen!! Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Liefs