Hallo iedereen ik heb een vraagje ik had mijn vruchtbare periode tussen 2de en den 6de volgens de berekening dat ik gedaan heb op het internet voor mijn ovulatie zou ik den 5de mijn eisprong gehad hebben en op den 3de hebben wij goed geklust nu heb ik al al de tijd dat ik vanonder vochtiger blijf en sinds 2 dagen heb ik last van een witte afscheiding heb ik anders ook nog nooit gehad en als ik in mijn borsten knijp komt daar soms ook wat witte vloeistof uit zou het kunnen dat ik dan toch zwanger ben ik hoop dat iemand hier op kan antwoorden Groetjes
Hoihoi! De witte vloeistof kan idd wijzen op een evt zwangerschap maar het kan ook net zo goed niks zijn, al meerdere hebben het gehad en bleken gewoon ongie te worden.... De vele afscheiding idem eigenlijk, al was het voor mijzelf WEL een teken dat het raak was... Succes, we duimen!
Hoi Ninetje Nou dan hoop ik dat ik evenveel geluk ga hebben als jij want ik hoop er toch ergens op hoor en ik heb dus echt nog nooit eerder witte afschijding gehad ik heb nu ook sinds 2 uurtjes een beetje last van krampjes aan linkerkant van de onderkant van mijn buik gekregen en op mijn borsten lopen allemaal aders heb ik gezien dus duimen maar ik hoop het echt Groetjes :
Ik had last van witte vloed. Ik denk dat dit met mijn innesteling te maken kan hebben. Wie weet gaat het wel goed ! Ik heb zelfs even oud bloed verloren.... (bruine soms slierterige afscheiding) Succes
Hoi Tijgertjes Die witte vloed was bij mij achteraf het teken dat m'n ongi eraan zat te komen. Ook heb ik al twee maanden 'last van'blauwe aders op m'n borsten. Dus bij mij was het geen kwestie van zwangerschap. Ik hoop voor jou dat het wel raak is! Succes! Marie
Hoi Nou ik hoop het dat het raak is maar blijkbaar kunnen we alleen maar afwachten ik hou jullie zeker op de hoogte ik hoop dat het bij jullie ook zal lukken en alvast bedankt voor jullie antwoorden Vele Groetjes Tijgertjes
Hoi bedankt voor de steun dames het wit verlies was 1 dag wat minder maar is weer in overvloed terug ook de lichte buik krampen zitten nu over mijn onderbuik verspreid nu heb ik zelf gisteren nog eens gaan voelen naar de stand van mijn baarmoeder en eerst kon ik daar redelijk goed aan en rond nu niet meer en ze is ook iets langer geworden in de richting van mijn rug gesproken dan dus mischien mag ik binnen een paar dagen heel hard JOEPI roepen ik ben enorm benieuwd ik duim ook voor jullie Groetjes Tijgertjes