Hallo, Ik ben inmiddels 17 weken zwanger van de tweede; ons zoontje Thijmen is alweer 14 maanden! Nu vind ik het heel bijzonder dat ik dit keer zo anders zwanger ben; ik had bij Thijmen echt een puntbuik en nou zit de buik veel breder...ook heb ik hele andere klachten gehad als in het begin van Thijmen; moest veel spugen, moeite met etensgeuren gehad enz...nu hoor je om je heen dat je dan wel eens een meisje zou kunnen krijgen. Het maakt ons natuurlijk niks uit wat het wordt, de gezondheid is het belangrijkste, maar ben wel benieuwd of er meer moeders zijn die dit herkennen en ook of ze uiteindelijk een kindje hebben gekregen van het andere geslacht? Ik ben benieuwd, Groetjes Karin
ik ben dit keer ook heel anders zwanger heb veeel minder kwaaltjes gehad wel heb ik nu nog steeds dat ik geregeld erg misselijk ben en spugen moet en dat was bij jason niet zo krijg nu een meisje
ik ben rondom zwanger. geen twijfel mogelijk, is net alsof ik een paar heupen bijgekregen heb. en ik was al niet slank! haha
ik ben nu ook heel anders zwnager dan bij Elyesa. toen was mijn buik echt rond, had nergens last van ook in het begin niet. nu draag ik echt van voor, heb tot 18weken liggen overgeven dat ik er zelfs spuiten voor moest krijgen. maar toch krijgen we ook deze keer weer een zoontje.
Hier ook een totaal andere buik en deze zwangerschap helemaal geen klachten en de vorige zwangerschap alleen maar klachten. Beide keren zwanger van een meisje.
Bij de eerste ook goed rond gedragen en dat was een meisje, deze zwangerschap is totaal anders ( meer misselijk en kwaaltjes) en draag meer naar voren, deze keer van een jongetje
Bij de eerste heb ik tot bijna op het eind rondom gedragen, iedereen zei dat ik vast een meisje zou krijgen. Op het laaste moment kreeg ik toch een puntbuik en ja hoor, een zoontje. Nu draag ik vooral naar voren. Nog 4 maanden wachten om te zien wat het wordt!