hoera zwanger van de eerste, maar bang voor eerste weken

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Hansje123, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Hoera ook heb ik positief getest. super blij maar zo bang!

Ik heb alleen niet van die sterke symptonen. ik heb wel eens begrepen dat dat niet goed is. dat het dan grote kans is dat het alsnog wordt afgestoten. heeft iemand hier ervaring mee? Mijn zussen hebben allebij veel miskramen gehad in de eerste 12 weken. dus ebn bang dat dat bij mij ook gaat gebeuren. Ik heb nog geen bloedingen maar mijn borsten zijn niet meer echt overgevoelig, voel nog wel af en toe kriebels in mijn buik. geen pijn. geen eetlust, maar wel een beetje moe af en toe

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hansje maak je alsjeblieft niet zo veel zorgen! sommige vrouwen merken nooit wat van de zwangerschap tot de buik gaat groeien.. dat zegt helemaal niks. ik ben precies even ver als jij en voel ook niks!
    wacht de 3 maanden grens rustig af en probeer er vast van te genieten joh!

3. Mama 2 Beeeeeee

27 feb 2009
    49
    0
    0
    Hoi Hansje123,

GEFELICITEERD! Marieken natuurlijk ook!

Je hoeft je nog geen zorgen te maken hoor. Is ook niet goed voor je baby. In het begin van mijn zwangerschap had ik ook nergens last van. Dat kwam pas een paar weken later. En dan wil je graag dat het over is :p

En precies zoals Marieken ook zegt, sommige vrouwen voelen helemaal niets.

Wat grappig trouwens dat jullie allebei 4 weken en 3 dagen zwanger zijn. :D

xxx

P.S: Mijn klachten duurde maar een paar weken, nu voel ik me super. En heb nergens geen last meer van.

4. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    blijft spannend allemaal. Inderdaad grappig dat wij precies gelijk lopen.
    Ik ben wel echt super energiek sinds ik zwanger ben. Hebben jullie dat ook? Misschien ook wel een symptoom! ha ha :)

5. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hee hansje,
    ik ook bijna even ver en geen klachten alleen juist ja: superenergiek!
    Had ik bij mijn zoon ook een aantal weken dusse geniet lekker van dit gevoel. Ik vind het ook spannend hoor..we zijn lang bezig geweest en nu zwanger hoop echt dat alles goed gaat..probeer mezelf steeds te zeggen het gaat zoals het gaat en nu ben je lekker zwanger! Genietse

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Gefeliciteerd! Ik vind het ook best eng hoor, is ook wel een beetje normaal denk ik. Ik ben ook veel fitter dan anders. Alleen 's avonds wel sneller moe.

7. patje1978

patje1978 Lid

3 feb 2009
    33
    0
    0
    amsterdam
    hoio

ik heb net het gevoel als jullie

maar gisteren was ik bij de verloskundige en die zei al dat ik me geen zorgen moet maken

dit word me 3de kindtje maar heb er wel 5 gemaakt waarvan 2 fout waren gegaan logies dat je dan bang blijft maar

maar meiden kom op niet bang geniet er van

zo lang je geen bloed en zo verlies komt het goed

dames geniet er van

gr patricia

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik denk dat iedereen bang is in de eerst 12wkn !

Maar probeer er van te genieten!

9. patje1978

patje1978 Lid

3 feb 2009
    33
    0
    0
    amsterdam
    dat klopt zeker

10. borntotry

borntotry Actief lid

11 jan 2009
    132
    24
    18
    Nieuw Vennep
    gefeliciteerd! geniet er maar lekker van!

11. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    nou hansje ik slaap beroerd maar sta ook al 2 weken te stuiteren van energie. wel lekker, zo word er nog eens wat gedaan in huis!

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd :D

13. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Allereerst van harte gefeliciteerd.. Ik begrijp je angst goed. Heb ik zelf ook (vooral omdat ik vorig jaar een vmk heb gehad). Maar probeer ervan te genieten meid! Het komt vast allemaal goed!

14. levi82

levi82 Lid

18 aug 2008
    42
    0
    0
    Gefeliciteerd!

15. vanes33

vanes33 Lid

20 aug 2008
    31
    0
    0
    Hallo allemaal,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Mijn vriend en ik waren al 15 maanden bezig om zwanger te raken.
    We zijn sinds januari in het ziekenhuis beland en de medische molen ingegaan. Nu zou mijn vriend 17 maart z'n zaad moeten inleveren zodat dat bewerkt kon worden, maar nu ben ik er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben.... :D

Ongelooflijk blij. En gerekend vanaf de 1e dag van mijn laatste menstruatie ben ik dan 4 weken en 1 dag zwanger. Kan het bijna niet geloven, omdat we al zo lang bezig zijn. En nu het dan eindelijk zover is, word ik bang omdat het weleens mis kan gaan. Maar daar probeer ik maar niet te vaak aan te denken.

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er gewoon lekker van te genieten.

gr vruchtje

17. trotsemamavan03

4 mrt 2009
    56
    0
    0
    moeder/huisvrouw
    oosterhout
    hallo hansje

ik snap wel dat je zorgen maakt,zeker als je het al een paar keer van dichtbij heb meegemaakt met je zussen,maar er zijn ok maar zat vrouwen die de gehele zwangerschap zonder klachten door komen en zich prima voelen

en je leest en hoort wel heel veel vrouwen over bepaalde zwangerschapsklachten dus dan denk je al heel gauw van nou hoe kan dat nou :(: ik voel daarniks van,maar waarschijnlijk ben je dan 1 van de gelukkige die er zonder nare kwaaltjes van kan genieten :D (of ze komen wat later natuurlijk)

probeer je niet te veel zorgen te maken en in de stress te schieten en lekker te genieten van het feit dat je in verwachting bent.

veel liefs

18. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    GEFELICITEERD!

En dat je er niet zoveel van merkt zegt helemaal niets, ik had ook weinig tot geen klachten vooral niet in het begin. Het was gewoon het voorstadium van een heerlijke zwangerschap! Sus geniet ervan! Zorgen maken is ook niet goed dus probeer het zo min mogelijk te doen.

Heel veel geluk toegewenst!

19. majella

majella Actief lid

4 feb 2009
    155
    0
    0
    Bediende
    Zeeland
    Super en van harte gefeliciteerd! :D

20. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Gefeliciteerd! Gewoon van genieten, dan komt het best goed!

Deel Deze Pagina