'Nieuw' hier!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Elly80, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elly80

Elly80 Lid

22 jan 2012
    88
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal,

Ik ben 31 jaar en in de zomer van vorig jaar gestopt met de pil. Al 14 jaar samen met mijn lieve vriend. Aangezien mijn biologisch klok wel doortikt, hebben we vorig jaar besloten er dit jaar voor te gaan! Na de 'ontpillingsperiode' is mijn cyclus nu weer redelijk 'constant' te noemen.

Gisteren had ik ongesteld moeten worden, maar jullie raden het al: geen drup! 2 cyclussen terug ben ik maar liefst 14 dagen overtijd geweest, maar toen toch ongesteld geworden. De teleurstelling was toen ook groot toen bleek dat ik niet zwanger was.
    Heb nu besloten om over een week (volgende week zaterdag) een test te gaan doen als ik nog steeds niet ongesteld ben geworden.

Wel spannend allemaal!

Op dit forum vind ik het fijn met 'lotgenoten' in contact te komen en mijn ervaringen te delen.

Ik hoop zo dat het krijgen van kinderen voor ons is weggelegd. Dat weten we dus niet. Gezien mijn leeftijd gaan we eerst een jaar 'klussen', mocht een zwangerschap dan uitblijven dan zou dat de reden kunnen zijn dit nader te onderzoeken. (Maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk!)

Een klein wondertje in onze wereld is op dit moment meer dan welkom!

Liefs,
    Elly80

2. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    welkom en hoop dat je snel zwanger bent hopelijk nu al

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom op het forum ;)

4. Hoi Elly welkom hier, normaal gesproken ben je met 31 jaar nog redelijk normaal vruchtbaar dus zou me niet te druk maken, tenzij je meer redenen daarvoor hebt zoals vroege overgangen in de familie. veel succes met zwanger worden en hopelijk gauw een posi test! wie weet was je nog wat te vroeg met testen.

5. Elly80

Elly80 Lid

22 jan 2012
    88
    0
    0
    Friesland
    Even een update: vandaag drie dagen overtijd en last van onderrug gekregen + steekjes in onderbuik. Zo begint mijn ongesteldheid ook altijd, maar tot nu toe nog niets! Ik denk dat het vannacht wel doorzet en ander ga ik morgenvroeg een test doen. Vind het wel spannend en hoop dat het positief is.

6. Elly80

Elly80 Lid

22 jan 2012
    88
    0
    0
    Friesland
    Geen twijfel mogelijk: ik ben helaas weer ongesteld geworden (4e dag overtijd). Hoefde dus geen test te doen vanochtend, want was overduidelijk dat ik ongesteld ben. Jammer!

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    aah jammer zeg! en Welkom!

Deel Deze Pagina