Zwanger van ons 1e kindje!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door sammyz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammyz

sammyz Lid

20 feb 2009
    7
    0
    0
    Al ruim een jaar zijn we na een miskraam bezig om zwanger te raken. Sinds anderhalven maand zijn we onder behandeling van het CVV in het AMC. Ik moest wachten tot mijn eerste dag van de menstruatie en dan bellen voor een vervolgafspraak. Op de 3e dag zou ik een echo krijgen en een bloed onderzoek om een aantal dingen na te kijken.

3 weken geleden zijn wij samen een weekje naar New York geweest. Daar heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd. Wat een verassing! Totaal nog niet verwacht, daar we ook net verhuisd zijn! Geweldige vakantie dus!

Afgelopen weekend was ik toch wel erg misselijk, en had erg gespannen borsten. Maandag een test gedaan daar mijn cyclus nu al 42 dagen was, en normaal ik een cyclus van rond de 40 dagen heb. En ja! Ik hoefde niet eens een minuut te wachten, er verscheen direct zwanger in het scherm! 'S Avonds nog een test gedaan en weer gaf deze zwanger aan! Sindsdien helemaal in de wolken! Maandag 2 maart hebben wij onze eerste echo in het ziekenhuis. Hoop dat ik dan ook wat minder onzeker wordt omdat ik het echte bewijs gezien heb!

Zoals het er nu uitziet ben ik 15 oktober uitgerekend, het kan wat later zijn door de lange cyclus.

Samantha

2. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    gefeliciteerddddddddddddd
    wat fijn dat het toch zo spontaan nog is gegaan en alle leuke dingen tegelijk hhaha ik zou zeggen geniet er maar goed van

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid.

Ik ben zelf bevallen op 15 Oktober 2008 :)

Op naar de 1ste echo ( SPANNEND )

Liefs Starry

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Van harte gefeliciteerd :)

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid :D

6. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Super! Gefeliciteerd!

x-je

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    van harte gefeliciteerd geniet ervan en succes met je eerste echo :)

Deel Deze Pagina