Vandaag is het alweer drie weken geleden dat mijn man en ik erachter kwamen dat ik zwanger ben! Weten nog niet precies hoe lang (lang verhaal, komt erop neer dat tijd hier wat 'anders' verloopt - man werkt in vijfploegendienst en ik run m'n eigen bedrijf vanuit huis), maar daar gaan we 20aug achter komen. Dan hebben we de eerste echo
hallo iedereen, ik weet vanaf maandag dat ik 5 weken zwanger ben. ik moet nog 3 jaar studere maar mijn vriend heeft al een vast werk dus eigenlijk zien we het allemaal best zitten. maar nu verplichten mijn ouders om een hormonenpreparaat in te nemen dat mijn kindje zou afkomen. wat vinden jullie hier van? ik wil het kindje echt houden want ik zou het mij nooit kunnen vergeven dat ik het weg gedaan zou hebben. ik ben ook bewust dat een kindje niet altijd even eenvoudig is. Groetjes
Bedankt voor de felicitaties! @babygirl05 Ik heb geen idee wat je leeftijd is, maar ik ben zelf altijd van mening geweest dat ik zelf wel besluit of ik het kindje houd of niet (en in mijn geval was er geen twijfel mogelijk, als ik in zo'n situatie terecht zou komen zou m'n antwoord altijd ja zijn - gelukkig keken mijn ouders er ook zo tegenaan (for the record: ik heb dus nooit daadwerkelijk in zo'n situatie gezeten)). Ik ben gewoon van: "mijn lichaam, mijn keuze". Maar goed, het gaat er (naar mijn mening) dus om wat jullie willen. Hou er inderdaad goed rekening mee dat een kind absoluut geen 'piece of cake' is. Mocht je nog erg jong zijn dan zou ik me laten voorlichten door bijv. de huisarts. Ze moeten je bij abortus-klinieken (zijn die er nog specifiek trouwens?) ook goed voorlichten en je krijgt ook altijd een periode de tijd om te kijken of je echt zeker bent van je keuze.
gefeliciteerd!!! Ja je moet zelf doen wat jullie denken dat goed is. Je moet je zeker niet een mening laten opdringen het is jullie kindje!!