Bij onze dochter hadden we Clomid nodig om zwanger te worden, heel veel tranen en geduld, veel ziekenhuisbezoeken en onzekerheid.... En nu.... ben ik in 1 ronde zonder Clomid.... ZWANGER! Ben nog steeds verbaasd, op een vrijdag besloten om voor een tweede kindje te gaan en hetzelfde weekend zwanger geworden. Mooier kan het niet! Nu heel hard duimen dat het allemaal goed gaat, ben blij als de onzekere maanden voorbij zijn!
Natuurlijk is het mazzel, maar wel 'geplande' mazzel hoor. We hadden besloten om er voor te gaan en het was gewoon in 1 keer raak. Anders waren we deze week met Clomid gestart....
Hoe is het mogelijk zeg.. Wat zul je blij zijn..!!! Van harte gefeliciteerd.. en ik hoop ook voor jullie dat het allemaal goed zal gaan Geniet ervan
Gefeliciteerd, we lijken wel op elkaar ik heb namelijk 2 dochters die doormiddel van clomid en zelfs 1 iui behandeling te wereld zijn gekomen en de tweede week van augustus besloten we om voor een derde kindje te gaan en zijn toen dus direct gestopt met de pil en ben 15 augustus ongesteld geworden en toen was het ook direct raak en dat ook zonder medicijnen en spuiten. Echt wonderbaarlijk hoe het allemaal kan he. Geniet lekker van je zwangerschap.