Hoi dames, Ik ben 7 weken zwanger van de tweede. Er zijn vast nog meer meiden zwanger van een tweede en die gezellig willen kletsen!! Ik vind het nu bv veel spannerder allemaal of de echo wel goed is enzo. Heb ook aardig wat krampjes en steekjes maar kan mij niet echt meer herrinneren of dat bij de eerste ook zo was. Mijn eerste is trouwens een dochter en die is nu bijna 15 maanden.
hey! hier ook de 2e op komst, 12 weken zwanger en ook een dochter mijn dochter is twee en een half. ik pieker nu het meest hoe het straks allemaal zal gaan met 2 kids, lijkt me geweldig hoor, 2 van die schatjes maar ook een heel geregel met kinderopvang en boodschappen en reizen, hahaha waar maak ik me nu al druk om he?
Ja heb ik, het gaat zo goed nu met 1 lekker ritme enzo. Hoe moet dat straks met 2?? En waar ik ook bang voor ben is dat mijn dochter jaloers gaat worden! Ach het zal allemaal wel lopen straks maar kan me er nu erg druk om maken!
Heey mamavanA alles goed?? Wist eigenlijk niet dat jij al zo snel zwanger was na je eerste, leuk joh zo dicht op elkaar!!
Hey meid ja alles gaat redelijk he buiten het msselijk zijn en overgeven ja snel op elkaar vinden wij beter kunnen ze echt samen opgroeien