O meiden, helemaal niet verwacht deze maand maar toch vanavond een positieve test.. Normaal vloei ik altijd een paar dagen voor mijn menstruatie en dacht, laat ik toch eens een test doen.. Pff schrok toch wel even T is nog maar pril maar toch echt een positieve test.. Heb een gezonde dochter en afgelopen jaar twee miskramen gehad, dus ben nog niet echt blij nu.. Maar toch, positief blijven! Ik hoop zo dat dit kleintje wel mag blijven.. Duimen jullie mee?
Hier ook! Vanochtend een licht streepje, twee dagen voor NOD. Helemaal niet verwacht, maar suuuuper blij!
Ik duim mee! Ik heb net ook voor NOD positief gestest, pfff wat maakt dat onzeker. Ik heb nog nooit een miskraam gehad, maar ben toch ook zo bang dat het fout gaat!! Ik moet zo werken, maar wil eigenlijk alleen maar om de 5 sec. naar mijn test gaan kijken!
Gefeliciteerd! Ik heb precies hetzelfde! Een gezonde dochter van 4 en vorig jaar 2 miskramen, 1 met 5 weken en 1 met 11 weken. En nu weer een positieve test in handen. Gisteren heeeeeel licht en vandaag duidelijk. Ik weet niet precies wanneer ik ongesteld zou moeten worden, in ieder geval deze week! De laatste maanden heb ik nogal een onregelmatige cyclus. Vorige maand ineens 4/5 dagen te vroeg, dus een cyclus van 24 dagen. Dan zou ik nu ongesteld moeten worden. Mijn dochtertje vroeg gisteren ineens: Mama, wanneer krijgen we weer een nieuwe baby? Heel typisch, terwijl we het er niet over hebben gehad. Ik vind het ook doodeng! Ik hoop dat we nog wel kunnen gaan genieten over een poosje. In ieder geval kunnen we hier ons verhaal kwijt en elkaar erdoor trekken! Dat vind ik wel heel fijn! Sterkte
Dankjulliewel allemaal! Talitha15 heel bekend hoor, mijn kleine meisje zegt vandaag, mama dikke buik? Terwijl we het echt nog niet aan haar verteld hebben.. Bizar he.. Nu maar hopen dat het goed gaat. Duim ook voor jullie!
Typisch is dat! Als het een voorteken is, dan moet het een goed voorteken zijn! Hopen dat die frummels gelijk krijgen, hihi!
Ja heel bijzonder haha. Ze wilde dat ik gister een boekje van Nijntje voor ging lezen, die heeft ze zowat een jaar niet uit de kast gehad. T gaat erover dat Nijntjes mama een klein meisje krijgt.. Nou ik ben benieuwd, hihi.. Misschien toevallig maar ze zijn zo intuitief die kleintjes