Hallo, ik kan me hier ook weer melden, denk ik... Heb net een test gedaan en twee hele duidelijke streepjes... Alleen, ik had de gebruiksaanwijzing niet goed gelezen en bleek dat ik maar vier druppels urine moest gebruiken en volgens mij heb ik er wel meer gebruikt... Zou dat een valse uitslag kunnen geven??? Waaahhh, vind het zo spannend weer...
Thanx, ik ga er eigenlijk ook van uit dat het wel goed is, maar misschien dat ik voor de zekerheid nog een test ga kopen van de week en het dan eerst goed door ga lezen.... Wel weer heel spannend hoor!!! @melanie, jij ook gefeliciteerd!!! Volgens mij schelen we dan maar een paar dagen, hahaha...
Ik heb ze er ook altijd te lang ingehad altijd bang dat ik te weinig gebruik haha. En ze zijn bij mij nooit vals geweest dus denk niet dat het wat uitmaakt..... Gefeliciteerd!!
Thanx ladies!!! Vind het echt zoooooo spannend, lijkt wel of ik nu onzekerder ben dan bij de eerste....
Thanx!!! Net voor de zekerheid nog even een test gedaan, nu wel met het goede aantal druppels en het is echt overduidelijk, ik ben ZWANGER!!! Dus ik ga me maar even weer inlezen over de do's & dont's ben d'r wel een beetje uit hoor...