hoi, Nou ik geloof dat ik kan zeggen dat ik zwanger ben! clear bleu digital geeft nu al 2 dagen zwanger aan en ben goed misselijk met pijnlijke borsten... Ik kan er nog steeds niet bij, we hebben een zoontje van 14mnd en als we al een tweede wouden dan graag als hij 3 is ofzo aangezien ik een pittige zwangerschap had en een nog pittigere kraamtijd... eigenlijk wou mijn man geen tweede. Aangezien ik amper een eisprong heb en mn man sterk verminderd vruchtbaar is (vraag het me nu af) hebben we geen anticonceptie gebruikt omdat we er van uitgaan dat het ziekenhuis het wel weet en wij dus een nihile kans zouden hebben... Pfff en toen werd ik misselijk etc, voelde direct al vreemd dus ik rekenen en tja dat was dus vanaf de innesteling. En nu blijkbaar zwanger dus! begrijp me niet verkeerd, we zijn wel degelijk blij, ook mijn man! dit kleintje is hartstikke welkom!. Maar we zien er ook enorm tegenop!
Herkenbaar verhaal..... Hier ook een man met verminderde vruchtbaarheid en ik een mega onregelmatige en lange cyclussen (tussen de 30 en 45 dagen altijd) 1x in het heetst van de strijd vergeten op te letten en voila, ik was zwanger van nr 2...ik had dus blijkbaar mijn eisprong. Hoe verzin je het....we dachten allebei van; kleine kans, hij met zijn mindere zaad en de kans dat ik een eisprong zou hebben op dat moment....maar dus toch raak. Wij hadden ook zoiets van, we gaan voor een 2e als dochter zo'n 3 jaar is. Maar goed, blijkbaar moest onze lieve jongen eerder bij ons komen. Toen hij werd geboren was onze dochter 2j4m. Vooral nu vind ik het wel pittig. Maar achteraf vind ik het nu ook wel lekker dat ze over 2 en een half jaar allebei op de basisschool zitten. Oja gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!! Ja een nihiele kans is nog steeds een kans. Als jullie zijn bijgekomen van de schrik gaan jullie er vast van genieten. Hopelijk lijkt de zwangerschap en de kraamtijd niet op de eerste en kunnen jullie genieten van dit bijzondere wonder!
dank jullie! ja een kans is idd een kans, maar had dit toch echt niet zien aankomen! hahahaaha.... ik ga hier zeker ook van genieten, dat moet gewoon. Maiko zal nog geen 2 zijn als de kleine dan komt en dat lijkt me heel pittig! Maargoed we zullen het heus gaan redden en later lijkt me het kleine verschil ook juist weer fijn! ze zullen hoop ik ook echt wel wat aan elkaar hebben! pfff wel raar dat ik bij de 1e praktisch niet misselijk ben geweest en nu al ruim voor nod! ben benieuwd wat me nog te wachten staat!
wat spannend allemaal!! van harte gefeliciteerd! kan me voorstellen dat het idee nog erg wennen is hoor!