Hallo lieve meiden, Ik heb weer een positieve test in mijn handen!! Ik ben zo blij en bang tegelijk! 2 maanden geleden heb begon ik precies op deze dag te bloeden en is dat geeindigd in een miskraam helaas! Ik wilde ook pas de laatste test doen als ik ook zoveel dagen verder was en nog niet zou bloeden en dat is nu..... Het liefst had ik het nog langer uitgesteld maar misschien moet ik nu toch maar voorzichtig blij gaan worden. Vanmiddag de gyn. bellen voor de 1e echo. Veel liefs
@Romy1980: Gefeliciteerd. lekker rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen. Ik heb vanochtend ook positief getest met CB digital, hij geeft aan dat ik 3-4 wkn zwanger ben maar vind het ook heel spannend. Ook zo maar de gyn bellen Fingers crossed!
Gefeliciteerd! Ook ik heb net als jou 2 maanden geleden een mk gehad. Morgen is de dag dat ik 2 maanden geleden begon met bloeden. Ik ga er vanuit dat het goed gaat deze keer, maar ben toch ook wel een beetje bang. Dit wordt ook mijn 2e trouwens.
@Romy1980: Had je de gyn nog gebeld voor de eerste echo? Ik mag 9-10 naar de VK dus ben heel benieuwd! Maar lijkt nog een eeuwigheid te duren @Sabrieneke: Kan me voorstellen dat het nu extra spannend is. Hopelijk gaat alles gewoon goed! Hoe oud is jouw eerste kindje?
@mamadee, in januari wordt mijn zoontje 3. Zeker spannend! Maar het voelt beter deze keer. Zegt natuurlijk niks... Maar positief blijven. Wanneer ben jij uitgerekend?
Het is wel fijn dat het goed voelt, natuurlijk geen garantie maar het is al heel wat! En we moeten zeker positief blijven. Ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben...omdat ik hiervoor altijd de pil slikte en een onregelmatige cyclus heb. 19-08 was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik ben eind aug. ergens gestopt met de pil maar weet dus niet precies hoe of wat. Daarom kan ik niet wachten tot de echo, is wel fijn als je een uitgerekende datum hebt, iets concreets om naar uit te kijken
Gefeliciteerd. Ik ben ook zwanger van de tweede en vorige maand een vmk gehad. Het blijft spannend allemaal. En een tweede is net zo spannend als de eerste hoor. Hopelijk blijven onze kleintjes allemaal plakken