maar niet zwanger. ik ben dus als 5 dagen in de ochtend misselijk maar ik ben dus niet zwanger. wat zou dit voor een oorzaken kunnen hebben?
nee ik kan niet zwanger zijn. huisarts helpt me toch niet. die zegt wacht nog maar even af (leer mij die pipo kennen)
Misschien door lage suikerspiegel in de morgen? Anders bijv een cracker of iets op je nachtkastje leggen om te eten kijken of het erna wegtrekt. Of bijv voor je gaat slapen nog een licht iets eten.
Heb ik ook eens gehad (zowel in de ochtend als avond) en bij mij bleek het toen een voorbode van een flinke buikgriep te zijn....
er heerst een griepje dus dat kan het prima zijn, ik heb het ook al dagen (en ben , denk ik) toch echt niet zwanger. Vriendin van me heeft gisteren heel de dag geslapen, boven de bak gehangen dus ik denk dat ik het heb opgepikt (helaas)
Ik heb het jarenlang gehad, maar heb sowieso een zwakke maag/darmen. Bij mij waren het vooral zenuwen
Drink je veel water voor je gaat slapen? Anders eens proberen, kans is wel groot dat je dan naar de wc moet 's nachts, maar als je 'uitgedroogd' wakker wordt, kun je je daar ook naar van voelen. Hoop niet dat het die buikgriep is, klinkt niet lekker!
Maar buikgriep begint toch vaak plotseling en dan erna meteen heftig? Daar heb je toch geen dagen vantevoren al "last" van voor t echt begint?
Slik je de pil? Als ik mijn pil savonds voor het slapen inneem ben ik sochtends altijd misselijk. Ik slik hem dan ook in de ochtend tegenwoordig dan heb ik nergens last van.
Heb ik laatst ook gehad, zoals iemand hierboven. En ook hier laatst dus een flinke buikgriep... verschrikkelijk beroerd was ik toen! Het heerst echt!
Hier een week misselijk en buikpijn, ook een virusje. Moest er niet van overgeven ofzo... Nu gelukkig weer over!
ook ik ben een week zwaar misselijk, moe en zwak geweest en me buik borrelde als een gek!!! denkt gelijk aan een zwangerschap... maar kon niet. Na die week toch een goede buikgriep te pakken gehad en nu zwaaar verkouden, dus er hangt weer lkkr van alles in de lucht! Alvast beterschap meid x
Ik heb het ook, al twee weken. Ben niet zwanger en slik mijn pil gewoon in de ochtend. Heb geen buikgriep (gehad), ben zelfs al 2 jaar niet meer verkouden geweest. Geen idee wat het is.
Daar heb ik ook last van. Ik moet dan meteen wat eten anders sta ik weer boven de toiletpot Misschien komt het dus doordat je honger hebt.