Ik heb al best wel eens op dit forum gelezen, maar nu dan ook zelf een account aangemaakt. Valentijnsdag 2014 samen mijn vriend besloten om voor een kindje te gaan, en gisteren al positief getest!! Vanochtend weer twee keer getest en allebei positief! Ik was best wel verbouwereerd, had nooit gedacht dat het bij ons in één keer raak zou zijn!!! Afgelopen twee weken had ik wel een beetje het gevoel dat het wel eens meteen raak zou kunnen zijn, maar mezelf ingepraat dat ik er nog niet teveel van moest verwachten, het was nog maar de eerste ronde. Maar nu is het dus al raak!! Ik ben zwanger van ons eerste kindje! Kan het gewoon nog niet geloven! Ben ook nog wel onzeker en vind het spannend, maar probeer er al een beetje van te genieten
Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je nog een beetje verrast bent. Het is heel snel in de 1e ronde raak. Wel super gaaf hoor!
Bedankt allemaal! Leuk die reacties Pff, de weken duren nu al lang.. Dat topic 'hoe kom ik de eerste weken door' is wel toepasselijk.. Vandaag maar eens wat leuke boeken besteld over zwangerschap en me aangemeld voor moeders voor moeders! Met die boeken maar rustig de eerste weken afwachten..
Hoera, Van harte gefeliciteerd!! Ik vandaag getest, en ja hoor positief!!! Ik was in oktober gestopt met de pil, eerste keer telt niet mee (ontrekkingsbloeding) daarna regelmatig ongesteld. In het begin niet zo serieus met de dagen bezig geweest maar de laatste keer maar is bekeken wanneer het meest vruchtbare dagen waren, en ja hoor ook meteen goed. Ben ook super blij, maar ook heel spannend. Kan niet stil zitten, gaat van alles door me heen. Dus ook maar meteen me aangemeld hier. Aangezien we het nog even voor ons houden, kan ik het toch met jullie delen en dat voelt al heel fijn.
Hoi Tipseltje, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik was net zo snel verrast als jij! Eerst 3 maanden 'ontpilt' en bescherming gebruikt, maar besloten eind januari ervoor te gaan en 4 weken later: positieve test! Ik was en ben nog behoorlijk overrompeld, ben dus gelukkig niet de enige die niet ZO snel kan schakelen!
Heerlijk toch, dat de ellende van onzekerheid jullie bespaard is gebleven! Geniet ervan en natuurlijk proficiat!!
Gefeliciteerd allemaal!!! Ik heb 28 januari een MK gehad. Maar werd maar niet ongesteld. Wel pijnlijke borsten. Net testje gedaan en zwanger! Ongelooflijk!!!!!! Maar hoe lang etc geen idee ..
Hihi, nee je ben niet de enige die niet zo snel kan schakelen! Ik ben inmiddels wel aan het idee gewend en natuurlijk super blij! Vind het ook wel erg spannend allemaal. Inmiddels weten een paar vriendinnen en mijn zus het. Wil het graag ook aan mijn ouders vertellen, maar ook mijn vriend is nog een beetje overrompeld en wil daarom nog even wachten het onze ouders te vertellen, eerst zelf even goed aan het idee wennen. Ik wacht dus nog even af, maar kan bijna niet wachten! Jij ook gefeliciteerd trouwens!!! Hoever ben jij nu? Ik ben vandaag 5 weken + 4 dagen.