Hi dames, zonet early test gedaan action met denk ik 10 dpo. (Vorige week woensdag positieve ovulatietest.) Zien jullie hem ook? De test heb ik uit het venster gehaald voor de foto en de kwaliteit kan enigsinds verslechterd zijn door het uploaden..
De lijn staat ongeveer waar de ring de test raakt. Dit is dezelfde afstand als het leesvenster met omhulsel
Ik zie heel in de verte iets Maar als woensdag je positieve ovulatie test was denk ik dat je nu 9dpo ben
Met woensdag je posi ovu kan je heel goed pas op 8 dpo zitten (vrijdag je eisprong). Ik zie wel iets maar dat zou ook een voorgdrukt streepje kunnen zijn. Hij is namelijk ook wat smal. Bekijk bijlage 522170
Test 13 dpo kruidvat. Ik denk niet dat ik nog een action early variant hoef te kopen. Die zou nog meer knallen haha! Toch wel fijne testen. Je leest er veel over maar ik teste vrij vroeg positief. Deze zijn natuurlijk wel gevoeliger dan de gewone testen. Ps let niet op de kwaliteit foto.. de eerdere foto's zijn gemaakt met mijn man's iphone