Mike was vanaf het begin al geen dag slaper. En de laatste 1 tot 2 maand sliep hij overdag 1 tot 2 uurtjes. Maar sinds 3 dagen slaapt hij ineens 5 tot 6 uur overdag. Voor de meesten onder ons klinkt dat misschien normaal , voor ons is dat heel veel. Ik dacht even dat hij dan snachts niet meer zou slapen want snachts slaapt hij juist vanaf het begin al lekker door. Maar hierin verandert niks, hij slaapt snachts ook gewoon lekker door. Kan dat gebruikelijk zijn dat ze ineens meer gaan slapen . In ons geval dan overdag. Weet niet wat me overkomt. Ene kan wel lekker michel
Het kan zijn dat Mike nu overdag veel drukker is. Hij is zijn omgeving aan het verkennen en misschen al aan het kruipen, tijgeren of probeert zich op te trekken? Hij gebruikt waarschijnlijk meer energie en kan dan beter slapen. Sinds Emiel kruipt en meer speelt slaapt hij overdag ook 2x 2 uur. Geniet lekker van de rust die je hebt als Mike slaapt.
Herkenbaar! Yara slaapt nu veeeel meer dan de eerste maanden. De eerste maanden sliep ze hoogstens 45 min. achter elkaar. Nu slaapt ze overdag (gerekend vanaf 6.30) 3x 1,5 uur! Moet zeggen dat ik het best prettig vindt. Ik denk dat het komt doordat ze veel actiever is. Ze neemt meer op en beweegt veel meer. Tja, dan is een beetje rust natuurlijk welkom.
Heel herken baar. Fabian slaapt ook de ene dag maag 3 a 4 uurtjes en een andere dag is hij 4 uurtjes wakker. (heel vreemd) Maar goed hij slaapt dan 's nachts ook wel weer goed. Waarschijnlijk hebben ze dan overdag veel indrukken gekregen die ze moeten verwerken.
Merel heeft dit als er een sprong in aantocht is. Ze is nooit een grote slaper geweest, maar voor een sprong (ongeveer een dag of 4) slaapt ze een gat in de dag. Alsof ze aan het voor slapen is.....want tijdens de sprong slaapt ze dan weer heel weinig.