Weer zwanger voor een 3e! Zal het nu goed gaan?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Eline83, 27 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo blij dat ik weer zwanger ben, maar voor ons begint het spannende gedeelte pas. Onze jongste heeft mozaiek downsyndroom. En we hebben vorig jaar 2 zwangerschappen helaas af gebroken ivm downsyndroom. In januari zelfs ivf geprobeerd, maar geen goede eicellen gevonden.

Gelukkig voel ik me goed en heb dezelfde symptomen tot nu toe als met de oudste. Hopelijk is dat een goed voorteken!!

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hey Eline,
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Begrijp ik goed dat je nu weer spontaan zwanger bent geworden? De kwaaltjes zeggen helaas niks over het wel of niet goed verlopen van je zwangerschap. Ik hoop van harte dat het dit keer goed blijft gaan en jullie een gezond kindje in je armen mogen sluiten over 8 maanden.

Liefs Adriana

3. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Adriana,
    Het is een natuurlijke zwangerschap ja. En je hebt gelijk, hoor, met dat je zwangerschap niks zegt over de gezondheid van je kindje, maar ja, je houd je aan de kleinste dingen vast, hè!
    Voor jou ook nog veel sterkte.
    Groetjes Eline

4. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Spannend! Gefeliciteerd . Know the feeling.
    We hebben een genetische afwijking en 1 zwangerschap afgebroken en 1 zoon verloren . Toch doorgezet zonder Pgd. En 6 zwangerschappen later 2 gezonde kinderen .
    Wanneer kunnen jullie testen ( 11 weken ?) heel veel succes en ik duim mee. Ik voelde overigens feilloos aan of het kind gezond was ja of nee . Maar uiteraard raak je uit balans door je ervaring maar luister naar je moedergevoel ;)

5. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5 Eline83, 28 aug 2015
    Laatst bewerkt: 28 aug 2015
    Dan hebben jullie er ook al heel wat opzitten mjs. Dapper. Ik heb ook een keer van een arts gehoord dat een stel zelfs 9 keer een zwangerschap had afgebroken voor ze een gezond kindje kregen. Echt verschrikkelijk, dan moet je toch echt een knop om kunnen zetten.

We zullen met de 10 weken eerst de nipt doen en als het nodig is ( hopelijk niet ) daarna de vlokkentest. Nu moet die frummel eerst blijven plakken. Gelukkig heb ik nog nooit een miskraam gehad, dus ben ik daar niet zo bang voor, maar voor de rest des te meer.

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat een goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd!

Je zal er nu misschien nog dubbel in zetten omdat je bang bent om de zwangerschap weer af te breken, maar ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Het allerbeste gewenst hiermee!

7. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Gefeliciteerd!!

En zorgen maken moet je doen als het zover is..
    (Moet niet, maar dat zou ik "proberen")

Ik hoop voor je dat dit een mooie gezonde plak baby is! :)

Probeer er van te genieten..

8. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

9. Mappie

Mappie Lid

24 mrt 2009
    67
    0
    6
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Voel een beetje met je mee, ook hier net zwanger van de derde na een paar maanden geleden een zwangerschap af te hebben gebroken ivm een chromosoomafwijking.
    Ook wij hebben met 10 weken de NIPT test.
    Hopelijk gaat het nu goed en in mei een gezond kindje!

10. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jij ook! Ten eerste gefeliciteerd.
    Dan lopen wij mooi samen op. Voorlopig kan ik toch ook wel genieten dat ik weer zwanger ben. Dat blijft toch echt een wonder, hoe dan ook. Tegen de tijd dat we een uitslag moeten krijgen hoop ik op een sms en geen telefoontje:( dan sta ik stijf van de zenuwen!!
    We zullen duimen! Zullen we elkaar op de hoogte houden?

11. Mappie

Mappie Lid

24 mrt 2009
    67
    0
    6
    Goed plan, we houden elkaar op de hoogte!
    Wij hebben 24 september de eerste echo staan en ip 8 oktober de NIPT test. Spannend, maar ik heb er wel vertrouwen in.
    Is er bij jullie sprake van erfelijkheid?

12. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè Mappie. Bij mij zijn ook cellen gevonden met een derde chromosoom 21, maar toch is het niet echt erfelijk. Ik snap er zelf eigenlijk ook niet veel van, ze heeft het wel uitgelegd, maar weet het niet meer:(
    Ik had vandaag willen bellen naar de verloskundige, maar is maar tussen 9-12. Morgen dus opletten!

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Yes, gefeliciteerd

14. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè wat leuk leuk. Jij schiet nu lekker op! Super!

Deel Deze Pagina