Hallo Zijn er misschien nog meer dames die nog pril zwanger zijn en uitgerekend in mei 2017. Lijkt me leuk om ook deze zwangerschap weer gezellig te kletsen. Ik weet van gister dat ik zwanger ben van de 2de. De eerste een zoontje van inmiddels 3 jaar hebben we bijna 2 jaar over gedaan in de mmm. Begin dit jaar ben ik gestopt met de pil op advies van de gyn omdat ik zoveel ellende ermee had. Zij stelde voor er 3 maanden mee te stoppen om mijn cyclus te laten herstellen en dan weer verder gaan maar ik had besloten die troep niet meer in mijn lijf te willen. Aangezien we toch nog wel een wens hadden voor een 2de hebben we het zo gelaten om te kijken waar het schip zou stranden. Wel hadden we besloten niet meer in de mmm terecht te willen komen. Ik stond er van te kijken maar was er dit keer totaal niet mee bezig ik hield alleen netjes mijn cyclus bij. In ronde 8 is het dan spontaan gelukt. Ik ben nog niet echt geland heeft nog even tijd nodig voordat ik het echt kan beseffen dat dit echt is. Hopelijk voegen zich hier snel nog meer mei mama's zich aan zodat we lekker kunnen kletsen en ervaringen kunnen uitwisselen.
Gefeliciteerd! Ik ben zwanger van de 1e, en 09 mei 2017 uitgerekend Heel veel ellende aan vooraf gegaan, dus extra extra extra (kan dat? haha) blij!