Goed, vorig topic afgesloten, ondanks dat er fouten worden gemaakt door degenen die de site beheren, mag je dus blijkbaar niet iemand zoeken, waar je al een aantal weken mee aan het kletsen bent... Maar ik geef niet op en probeer het gewoon nog een keer, want ik weet dat Kelly (met een getal erachter) hier ook op schrijft. Dan nog even ter info aan 'Elmo': als ik af wou tellen tot mijn NOD zou ik niet op een 'ik ben zwanger'-forum schrijven! Dus: Hey Kelly, Ik las dat er iets mis gegaan was op de site en nou wist ik toch het nummer achter je naam niet meer zeg!! Balen!! Ons topic weg! Pleitos! Nou ja.. hoop je hiermee weer te vinden, want vond het wel gezellig kletsen zo.. Liefs Puck
Ik vind je berichtje een beetje onaardig over komen..ik weet ook niet waar het over gaat. Je staat nog steeds op de verkeerde plek.. IK BEN ZWANGER is voor aankondigingen dat je al in verwachting bent. Wat wil je precies? een NOD topic? Want die hebben we. Als jij weet wanneer die is dan kun je je aansluiten bij de helft van de maand waar je onder valt. Losse NOD topics zijn niet meer toegestaan. Groetjes Natasja
je zoekt kelly dus.. sorry verkeerd gekeken. maar dan nog op de verkeerde plek. zal ik eens even voor je speuren?