Hoi meiden (en misschien wel mannen) Ik ben zwanger (!!). Hartstikke leuk natuurlijk. Alleen nu weet ik niet hoe lang al! Ik zou echt niet weten wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest.. zijn er niet bewust mee bezig en we staan er vrij nuchter in. Kan je aan de hand van de dikte van de streep ongeveer zien hoe lang je ongeveer zwanger bent? (Test is inmiddels van bijna 3 weken geleden). Ik denk dus dat ik best wel ver ben, als ik zwanger ben want ik twijfel nu heel erg. Ik voel me echt niet zwanger! Nergens last van en m’n buik groeit ook nog niet echt. (Dacht dat dit bij een 2e kindje wel sneller te zien zou zijn) Nu vroeg ik me ook af of deze testen vals zouden kunnen zijn? Heb 2 testen gedaan (allebei uit dezelfde verpakking) van kruidvat 2 V 5 en beide zo’n dikke streep. Had de test nog niet neergelegd en het was al duidelijk. Nog nooit meegemaakt dat het zo snel en zo duidelijk is. Woensdag hebben we overigens een afspraak bij de verloskundige maar was gewoon even een vraagje voordat ik iedereen weer over me heen krijg Liefs
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vind dat eruit zien als een test die je krijgt rond 5 weken zwanger. Nu 3 weken verder zou ik schatten dat je rond de 8 weken bent. Mooie termijn voor een echo. Ben benieuwd of ik gelijk heb en op welke termijn je verloskundige uitkomt!
Spannend, zo zag mijn test eruit op 9 april ongeveer. Kan evt foto laten zien maar ieder z'n cyclus is anders. Mijn eigen telling zegt nu 7+1 bij mij (eind febr begint maart ongesteld geweest, is 1e x na stoppen pil) ben ook zeer benieuwd woensdag wat ze me ong schatten.