Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben er heilig van overtuigd dat alles met een reden gebeurd. Probeer er toch een beetje van te genieten ondanks de moeilijke tijd met je zoontje...veel sterkte daarmee!
Met zo veel kids word je er niet van verdacht dat je aan het vervangen bent. Hopelijk kan je toch nog genieten van je zwangerschap en zal het met Roël goed gaan. liefs
Van harte gefeliciteerd, het heeft vast en zeker een bedoeling dat dit kleintje zich nu bij jullie aankondigt. Ik wens je een fijne zwangerschap en ook heel veel sterkte thuis. Ik hoop dat je zoontje heeeeeeel lang mag en kan genieten van het kleintje in wording in je buik.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en sterkte toegewenst met je zoontje! En laat die mensen maar lekker kletsen!
dit geloof ik ook! geniet ervan meid als dat kan want het heet niet voor niets een wondertje! sterkte!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Probeer ervan te genieten. En ik zou het ook als een "teken" beschouwen dat dit kindje zich nu aankondigd. Alsof er een engeltje naar jullie toe gestuurd wordt om jullie een hart onder de riem te steken. En je kent het gezegde: zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Mensen die zeggen dat jullie dit kindje willen als vervanging, zeggen dat omdat zij dat zelf zouden doen als ze in die situatie zaten. Wat moet je dan? Dit "geschenk" weg laten halen, omdat het anders raar staat? Laat mensen maar praten. Nogmaals gefeliciteerd en beterschap voor je zoontje. Groetjes Denise
Van harte met je zwangerschap! Het zal heel dubbel en gek zijn om zo verdrietig en zenwuachtig te zijn en ondertussen zoiets moois mee te maken... Ik moet zeggen dat mijn ogen uit mijn hoofd vielen toen ik las dat er iemand zwanger was van nummer 7! Alleen daarom al petje af voor jou, want je moet je zorg, liefde en aandacht, dus ook in zulke tegenstrijdige tijden, verdelen over zoveel verschillende kinderen. Sterkte en ik hoop dat het je lukt om ook van deze zwangerschap te genieten ondanks jullie zorgen (of misschien juist door deze zorgen: je weet wat een wonder het is als alles goed gaat)
Heel heel veel sterkte voor je zoontje en jullie hele gezin samen. Ik hoop dat het geen AML is. (zie mn PBtje) En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap. En trek je niks aan van andere mensen, die moeten altijd wat te zeuren hebben. Bij mijn 3e werd ik al gek aangekeken...........wie begint er nu aan een derde? En nu de 4e er aankomt, die ook nog eens een nakomertje is, vraagt iedereen of het wel de bedoeling was! En de meeste zeggen........dan ben je weer terug bij af. Of, zit je weer in de strontluiers. Hoezo terug bij af ? Tis geen straf hoor zeg ik dan maar. (en wat ik verder nog denk hou ik maar voor me)
Geluk en verdriet liggen soms met elkaar te vechten in het leven. Maar er is altijd hoop! Misschien is jullie zevende wondertje wel een voorteken voor iets heel moois voor jullie hele gezin. Sterkte en probeer van elke dag te genieten!
Ik wil je wel feleciteren met je zwangerschap. En ik wens je ook heel veel sterkte en kracht voor de moeilijke tijd met je andere zoontje. Ik hoop echt dat het allemaal goed kom.